fredag, marts 23, 2007

Det var det med den nederdel...

I aften skal det være - jeg lovede nærmest Kontorchefen det i sidste uge, men så blev det ikke til noget pga af regnfuldt, ustadigt vejr...
Lommen dropper den slidstærke buksebag for en stund og hiver nederdelen og et par festlige sko på. Ska' dog ikke forhindre mig i osse at bære hættebluse. Sådan er jeg - og det holder hele vejen! :-)

I aften skal jeg faktisk se den samme veninde som i sidste uge, og i modsætning til sidst er vi på slap line og uden søstre og kærester osv.. Ost og hvidvin og måske noget af den sherry, som jeg forsøgsvis (meget forsøgsvis!) vil indvillige i at afprøve... Uhm, det bliver guf!

Jeg glæder mig!

Lommen - uden bukser...

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Neeej, så blev det forår alligevel.

25 marts, 2007 14:23  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Tænkte nok, det ville glæde dig. :-) Ja, det gjorde det nemlig lige præcis - og det er det stadig ovre hos dig, ser jeg... !-)

26 marts, 2007 01:34  

Send en kommentar

<< Home