torsdag, november 02, 2006

Vestjylland kalder (men jeg gider ikke svare)

Hvis jeg nu lover at tage mig sammen, sådan helt generelt, vil de, der i dag har sendt mig følgende sms, så ikke nok love mig, at de gør det samme?
"[Club] Marcus Ikast holder mandeaften fredag fra kl. 19-22. Her vil du få mulighed for at se de nye efterårsvarer og få kolde nisseøl serveret af vores lækre nissepige."
Haaaallooo! Jeg bor på Sjælland, og sidst jeg tjekkede, var jeg stadig overvejende af hunkøn og hundrede procent hetero - og i øvrigt er jeg på arbejde fredag aften. Nå. Stop såååå. Nok. Altså. Lissom.

Lommen
- hvordan dylan kommer man på en eller anden obskur liste for modtagere af reklame-sms, når man har hemmeligt nummer??

Hm... Bare nu ikke ham dérsens Kaj Ikast osse har en eller anden klub...

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hi-hi, du burde være smigret over at Marcus så gerne vil se dig... og vise dig hans nissepiger, det lyder jo som et ualmindeligt tiltrækkende arrangement ;o)

P.s Nisseøl, er det ikke dem uden alkohol i?

03 november, 2006 16:17  
Blogger Lommen sagde...

@Alice: Jeg ved snart ikke... Jeg prøver at se for mig, hvordan en fyr kommer op til mig i byen og indleder samtalen med noget i ret ning af: "Hvad så, baby? Vil du med hjem og se mine nissepiger?" Jeg kan ikke heeelt afvise, at jeg ku' finde på at gå med ham hjem. Men det ville i så fald mestendels være for at tjekke hans kane ud og lade nissepiger være nissepiger... Tøhø.
nisseøl: Se her har du til gengæld en vigtig pointe! Måske er der en sammenhæng mellem valget af nisseøl og så det faktum, at Marcus hører hjemme i... Jylland? !-) (Kan ikke huske, hvor du er fra, Alice *ahem*)

05 november, 2006 01:48  
Anonymous Anonym sagde...

Pkt. 1) Mestendels, fantastisk og meget overset ord!!!

Pkt. 2) Hvis en fyr der hedder Marcus, kom op til mig og inviterede mig hjem for at se hans nissepiger, er det lige før jeg ville sige "yes sir" fordi det ville være tilpas anderledes... tilgengæld ville jeg på ingen måde være interesseret i andet end at se nissepigerne.. og jeg ville blive ualmindelig sur, hvis der ikke var nogen nissepiger.

Ahhhm, kan godt høre at det lyder lidt underligt... men jeg giver altså points for nye tilgange! og det vigtige ord i ovenstående pasus er SE... som i se og smutte.

Pkt. 3) Kan jyder ikke kende forskel på øl (med alkohol) og nisseøl (uden alkohol)? er de ligeglade om der er alkohol i øllene? Eller prøver de bare at give de klassiske nisse-uden-alkohol-øl et nyt og trendy image?

Pkt .4) Eventyrland er Frederiksberg... og så eventyrligt er her ikke i disse dage :o)

05 november, 2006 13:01  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Hjælp, din kommentar har forklædt sig som et referat af en eller anden generalforsamling! :-D Håber, I fik vedtaget et eller andet, der var fjong badabing og det hele værd?

add 1)
Overset? Bruger det nu ret regelmæssigt. Men dette åbenbart forsømte ord har sikkert været glad for lidt ekstra opmærksomhed her i din punktorden (er ikke sikker, da jeg ikke har snakket så meget med Mestendels på det sidste, men jeg skal gerne hilse).

add 2)
Tillid, min pige - tillid! :-) Hvis Marcus SIGER, der er nissepiger, så ER der nissepiger, er jeg overbevist om. Husk på: Han er jysk og dermed pålidelig, ikke? *For mig selv:*Eller var det liderlig, han sagde...? *Rynkede bryn*

add 3)
Nu er jeg kun halvt jyde, så jeg bliver dig svar skyldig dér. Men ærligt talt, som regel kan jyder jo ikke se forskel på skidt og kanel, Lem og Tarm, så... (Og så ikke ét ord om, hvorfor jeg har en jysk kæreste... !-))

add 4)
Hm... Hvis Frederiksberg er Eventyrland, hvilken position sætter det så et sted som Frederiksberg Centret i...? Eller Handelshøjskolen? Ingen af stederne slår mig som specielt eventyrlige, men der ER måske brønde og porte, jeg ikke har fået øje på...?

08 november, 2006 00:52  
Anonymous Anonym sagde...

mmmh...punkt-opstillingen er mit forsøg på at være voksen og struktureret (det skulle være så moderne i disse tider)

Handelshøjskolen har da en brønd den kaldes NeXus... der var engang, da jeg var ung, den var "eventyrlig"... men den dag, startede vi også kl. 11...

Frederiksberg centeret, skal vi ikke bare kalde det for helvedes forgår - det er der de onde mennesker ender

08 november, 2006 21:21  
Anonymous Anonym sagde...

"jeg giver altså points for nye tilgange! og det vigtige ord i ovenstående pasus er SE... som i se og smutte."
--------------
Hvad er det Alice - er du en narrenisse? ;o)

16 november, 2006 07:48  
Anonymous Anonym sagde...

LomombaGuy: Hvis der bliver sagt "se" så er det dét jeg gør ;o) (noget med at sige det man mener)

17 november, 2006 21:11  

Send en kommentar

<< Home