onsdag, november 01, 2006

Signaler?

Godt så!

I går begyndte min venstre albue at gøre ondt. Ret ondt faktisk. I dag er det lidt bedre, men den værker stadig. I tilgift er højre håndled så begyndt at brokke sig.

Se det i øjnene, Pernille: Du er både ved at få musealbue (burde være pga speciale, men jeg tilbringer sgu nærmest mere tid på fucking msn... *suk*) og sms-håndled (burde bare ikke ske for folk over atten).

Nej, nu må jeg altså ud og røre mig - jeg bliver jo pukkelrygget og krumbøjet, hvis jeg bliver siddende her!

Lommen - nu med gode intentioner...

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Kan du ikke i julegave fra Simon ønske dig een af de dér gadgets jeg har set i nyhederne, hvor man kan styre musen med øjnene?

Nu har du jo i årevis styret mændene med øjnene, so whats the difference anyway?

tihi

01 november, 2006 16:54  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Der er ét eller andet, som ikke stemmer her, eftersom jeg nu de sidste par dage har nidstirret dig intenst for at få dig til at opføre dig pænt... Mystisk.

Derudover: Simon er da min julegave i sig selv! :-)

01 november, 2006 17:03  
Blogger Blomkvist sagde...

hmm uden at tillægge dig samme specialeadfærd, som jeg selv præsterede ... så var sms og msn altså dejlige overspringshandlinger ... når specialet var ved at kvæle én .... Så sjovt er det jo altså heller ikke at skrive speciale ... med deadlines og alverden hængende over hovedet ....

Men store pøj pøj'er med det herfra

01 november, 2006 20:14  
Anonymous Anonym sagde...

Mit råd*: sid stille og lav så lidt som muligt! Man får ondti hele kroppen af at røre sig, har jeg erfaret.

*Uhhh, jeg elsker når jeg kan give andre gode råd, og på den konto føle mig rigtig klog ;o)

01 november, 2006 23:21  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg overgiver mig betingelsesløst til enhver der kan stave til 'nidstirre'.

:-)

02 november, 2006 00:05  
Blogger Lommen sagde...

@Liguster:
Tillægge - kan du desværre sagtens gøre... Såvel sms som msn er vanvittigt farlige, har jeg især på det seneste erfaret. Der er altså osse noget med alt det mørke udenfor, tror jeg; bliver lidt (mere) udisciplineret og hyggeagtig.

@Alice:
Du får mig til at tænke på et citat. Jeg tror nok, det var Oscar Wilde, der engang sagde: "The best thing you can do with good advice is... pass it on!" Han havde så evigt ret! !-)

@Beo:
Det er der trods alt ret mange, der kan...
En af mine få betingelser er... ikke at overgive sig betingelsesløst. Og da ISÆR ikke, når man er over fyrre.

02 november, 2006 00:37  
Anonymous Anonym sagde...

Error i Linje 17:

Det er der trods alt alt alt for mange der ikke kan.

Alt alt alt?
Alt alt alt!

:-)

02 november, 2006 00:40  

Send en kommentar

<< Home