onsdag, oktober 11, 2006

Dårlig dumdristighed eller Sej Spontanitet?

Er det dumdristigt eller bare spontant, når jeg...

... ligeud fortæller den her fyr, at selv om jeg ikke har mødt ham, ville det føles mærkeligt at være sammen med en anden fyr nu, fordi jeg synes, vi "har en masse sammen"?
... beslutter mig for at kaste mig ud i en flere timer lang togrejse for at møde ham, som jeg aldrig har set før, og (pga den lange rejse) ikke blot vil ku' ta' hjem igen, hvis ideen viser sig at være en katastrofe?
... fjorten dage forinden har fortalt ham om alt det mest smertefulde fra min fortid?
... i disse forgangne uger har givet mig selv nææææsten hundrede procent lov at føle, at det, jeg havde med ham et sted i datasignalerne mellem to computere, var fantastisk uden at skænke fremtiden ret mange tanker - ud fra devisen om, at ingen alligevel undgår at føle smerte, så hvorfor forsøge at undgå glæden?


Hov! Hvor filen kom al den eftertanke nu pludselig fra? :-)

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

'vovemod' tror jeg at jeg ville kalde det.

- men det er vel ikke første gang du skal mødes med en cyber-skabning?

11 oktober, 2006 19:17  
Blogger Lommen sagde...

@Maria: Herligt. Så er jeg rolig! :-)

@Acq: Overvejede faktisk osse, om der sku' stå 'vovemod' eller spontanitet... Og jo, jeg er MEGET jomfruelig ud i det at mødes med folk fra Blogland. Plejer at synes, at en vis adskillelse af "verdener" er fin. Ham her ER jeg så alligevel mødtes med. Det er jo derfor, forelskelsen nu blomstrer for alvor *bredt smil*.

11 oktober, 2006 20:30  
Anonymous Anonym sagde...

1-2-X-2 IMHO ;-)

13 oktober, 2006 03:32  
Blogger Lommen sagde...

@Bjørn: Ville ønske, jeg ku' bryste mig af at ha' forstået din kommentar. Dels er de sædvanligvis af en vis kvalitet, dels ville det - sikkert - være godt for mit image. Det plejer det at være, når man forstår ting, folk siger til én... !-) Måske hjælper det at sove...?

13 oktober, 2006 03:38  

Send en kommentar

<< Home