onsdag, september 20, 2006

Det dérsens RSS-FEED...

Okay, nu er selv jeg så ved at ha' opdaget, hvor praktiske sådan nogle rss-feeds egentlig er. Jeg har installeret en rss-reader, og jeg har sat den til at abonnere på mine favoritblogs osv.. Og det er alt sammen fint og vældigt og fungerer glimrende.
Så tænker jeg jo: "Ih, altså hvor er det dog smart, at jeg osse kan abonnere på folks kommentarer og følge med i, hvad der bliver sagt af alle de andre bloggere i kommentartrådene rundt omkring uden at skulle rundt på alle de sider hver dag for at tjekke, om der er sagt noget nyt og begavet". Og jo, jo. Der er skam heller ingen problemer i at finde et kommentarfeed til fx blogs hos Smartlog. dk.

Men kan det virkelig passe, at jeg ikke har et kommentar-feed, bare fordi jeg hører til hos Blogspot??? Og at ingen andre blogspottere har denne feature??

Har lige med vantro i øjnene fundet ind til flere indlæg på nettet, hvori den ene blogger efter den anden begrunder skift til især WordPress med netop denne mangel hos Blogger! Håber lidt, disse indlæg er gaaaamle...

Så hvis der er nogen, der ved, hvordan kommentar-feedet ser ud hos Blogspot, må de meget gerne råbe op.

Lommen - nu en lille smule mere teknisk

UPDATE: Hr. Datamatikeren fortæller mig, at jeg desværre har ret: Ikke noget kommentar-feed på &#¤"§@&! Blogspot. Suk.

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

jo, du har et feed:

http://baglommen.blogspot.com/atom.xml

men jeg kan ikke finde et kommentar-feed :(

20 september, 2006 16:00  
Blogger Lommen sagde...

@Acq: Det var netop derfor, jeg spurgte efter, hvad mit KOMMENTAR-feed ku' være. Det ordinære feed til resten af min blog var der ingen problemer med at finde og anvende i Sharpreader. Hm... Blogspot HAR åbenbart bare ikke denne ellers yderst anvendelige feature. :-(

20 september, 2006 16:11  
Anonymous Anonym sagde...

arghh.. sorry, jeg læste vist LIDT for hurtigt der. Stupid me

:(

Jamen så skal du bare emigrere til wordpress ;-)

20 september, 2006 18:11  
Anonymous Anonym sagde...

og som service meddelelse kan jeg fortælle at http://baglommen.wordpress.com er ledigt :)

20 september, 2006 18:12  
Anonymous Anonym sagde...

@Pernille,
tag min hånd og....øh... nu glemte jeg helt hvad vi skulle?

Nå jo! Over på wordpress! (blandt andet.)

20 september, 2006 19:11  
Blogger Lommen sagde...

@Simon: Jamen, jeg vil gerne love dig, at vi skal aaaaalt muligt andet - den dag jeg er den eneste pige i Blogland, du flirter med/fedter lidt for, altså. Så sku' jeg vist være på den sikre side... !-P

20 september, 2006 19:14  
Anonymous Anonym sagde...

Af frygt for at vise min letpåvirkelige* sjæl: Deal!

21 september, 2006 08:45  

Send en kommentar

<< Home