søndag, september 10, 2006

Det meste af tiden går det meget godt...

... men for at være helt ærlig:

Lige nu kan verden rende mig noget så grusomt! Jeg gider den bare ikke. Der er egentlig ikke noget sted at rette alt det negative hen - ingen, jeg kan gi' hele skylden. Det er desværre sådan en overordnet følelse. Hiver lige både det elektriske og det mentale stik ud en dags tid eller to. Mon ikke det vil gøre mig godt? Man tuder nu bedst i fred...

Lommen - ked, trist, vred, skuffet. Måske endda lidt bitter.

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Livet er en lang lort man er tvunget til at tage en bid af hver morgen. :) Jeg sagde det jo...

Du må godt give mig skylden... Jeg kan tage det...

10 september, 2006 08:39  
Anonymous Anonym sagde...

Lomme, hør "Everybody Hurts" med R:E:M, tæv yndlingsdukken, græd til du ikke gider mere, og sæt så stikket i igen, når du er klar.
Det går over igen, ik'? Med tiden...

10 september, 2006 20:07  
Blogger susling sagde...

Pernille i lommen, ser først det her indlæg nu......jeg siger: græd bare græd......Hjemme hos os har vi en boksebold.....den hænger inde hos min søn.....men den er til generel brug.....forleden dag var min datter pisse-ked over noget drenge-noget, hun syntes hun så ud som noget katten havde trukket med ind fra haven og alt gik galt den morgen....hun gik ud af døren med et pænt morfarvel og en lille krammetur....pludselig gik døren op igen, hun spurtede gennem entreen ind på Sønnikes værelse og kort efter ku' jeg høre nogen, der tævede løs på boksebolden....efter et par minutter hørte jeg hende råbe: Hej, hej mor vi ses......!og døren smækkede.......smart, ikke sandt!!

Man KAN JO FOR HELVEDE HA* DEN SLAGS DAGE.......så'n er det...
kram herfra

14 september, 2006 14:41  

Send en kommentar

<< Home