torsdag, oktober 05, 2006

Jeg holder mig varm...

... selv om det ER blevet koldere udenfor i den flotte oktober. Af en eller anden grund har jeg i år ikke svært ved at holde kulden fra døren - og det er ikke kun, fordi vores vicevært har tændt for varmen tidligere end sædvanligt. Maria spurgte, om jeg fandt en fest. Til dét er der kun at svare, at mit liv p.t. er en fest. *Bredt smil*

The snow is snowing and the wind is blowing
But I can weather the storm!
What do I care how much it may storm?
For I've got my love to keep me warm
I can't remember a worse December
Just watch those icicles form!
Oh, what do I care if icicles form?
Oh, I've got my love to keep me warm
Off with my overcoat, off with my glove
I need no overcoat, I'm burning with love!
My heart's on fire, the flame grows higher
So I will weather the storm!
What do I care how much it may storm?
Oh, I've got my love to keep me warm
The snow is snowing, the wind is blowing
But I can weather the storm!
What do I care how much it may storm?
Oh, I've got my love to keep me warm
I can't remember a worse December
Just watch those icicles form!
What do I care if icicles form?
Oh-ho-ho, I've got my love to keep me warm
Off with my overcoat, off with my glove
I need no overcoat, I'm burning with love!
My heart's on fire, the flame grows higher
So I will weather the storm!
What do I care how much it may storm?
Oh, I've got my love to keep me warm

Teksten er af Irving Berlin
- indspillet i et utal af versioner; selv er jeg vild med Ella Fitzgerald og Louis Armstrongs duet

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Damn, Pernille, det lyder hot :-)
Glad på dine vegne! Er der ikke noget med, at efteråret er din yndlingsårstid? Så bliver det vist ikke bedre end nu...

05 oktober, 2006 21:22  
Blogger Lommen sagde...

@Eva: Jamen, jeg er osse ret meget oppe at ringe - totalt efterår i blodet her. På min egen hjemmelavede måde. !-) Og som med alle gode forelskelser er det kommet fra en helt uventet kant. Forløbet har været/er lige præcis så skørt, at det passer glimrende til mit liv. :-D

05 oktober, 2006 23:11  
Blogger Lommen sagde...

@Maria: Ja, ikke? Valser rundt og er vist totalt uudholdelig :-) - og nu ved jeg tilmed, at jeg skal tilbringe hele weekenden med ham, så der er BARE dømt overskud her (selv om jeg selvfølgelig osse er lidt nervøs for, at det lige pludselig sku' holde op/gå galt på en eller anden måde; er man vel altid i begyndelsen).

06 oktober, 2006 00:27  
Blogger Lizelotte sagde...

Pernille, jeg er sikker på du får en fantastisk weekend!! :-)

Til lykke med lykken...

07 oktober, 2006 09:09  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte: Tak ska' du ha'! :-) Og jo, jeg fik en SKØN weekend, som faktisk først sluttede i går (tirsdag). Er helt ør og omtumlet, fordi jeg endnu ikke helt har fattet, hvordan dette bare har overrumplet mig: For bare en måned siden kendte jeg intet som helst til denne mands eksistens. Nu har jeg svært ved at tænke på andet end ham. Mand, jeg er fjollet for tiden! Kan man være andet, når éns følelser er gengældt? *Bredt smil*

11 oktober, 2006 02:53  

Send en kommentar

<< Home