onsdag, oktober 11, 2006

Toppen er nået - bunden er nær...

Nå, men jeg stod så nede i byen i dag og tænkte:

"Det kan godt være, at jeg kun har sovet to timer i nat, fordi jeg sad og arbejdede på et fucking oplæg" (ja, det gik godt!) "men jeg føler mig egentlig ikke træt, så hvorfor ikke sætte Bedstevennen stævne i aften, hvis han da ellers kan finde tiden til det?"

Som sagt så gjort. Ét stk sms fluks afsendt. Men han havde søvn at passe i aften (han er en gammel mand - mentalt, i hvert fald), så vi blev enige om at ses på søndag i stedet. Og faktisk er jeg osse blevet møghamrende træt i mellemtiden (jeg er trods alt ikke født i 1995...) så dét var nok fint nok.

Nu har min mor så lige ringet. Stod først og stirrede lidt på den stationære og tænkte: "Nej, jeg orker altså ikke lige nu" (og jeg holder ellers meget af min mor). Ku' næsten kun være hende. Hvem andre end forældre ringer måske nogensinde stationært? Og ganske rigtigt. Lidt efter var hun der på mobilen. Min dårlige samvittighed vandt, og jeg tog telefonen - dog kun for at sige: "Jeg har det godt. Jeg fryser ikke, jeg sulter ikke. Jeg har det faktisk ligefrem utroligt godt. Ikke at jeg har lyst at fortælle dig om hvorfor endnu, men... Måske bedre end nogensinde - jeg er bare meget, meget ufantroligt træt lige nu, fordi jeg har skrevet oplæg hele natten, så kan vi ikke snakkes ved?"

"Hvor var det altså synd for mig, at jeg var så træt, og nu måtte jeg endelig se at få sovet. Hun ringede osse bare for at høre, hvornår de sku' komme på søndag - hun og min far"...

Okay, Pernille! Nu tager du dig lige sammen. Kan godt være, dine egne små, private træer er vokset ind i himlen, men derfor kan du altså godt liiiige ta' at holde styr på din kalender, ikke? Altsåååå! Forelskelse burde være ulovligt, når man er over femogtyve - man har jo ting at tage vare på - være ansvarlig for!

På den anden side...

6 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Haha, jeg ser op til flere sammenhænge mellem os to:

- Ingen ringer heller på min stationær. Pånær, ja, min mor, nogen der tror jeg sælger ude-lamper og folk der vil sælge mig noget. Så generelt, hvis man ringer til mig på den, så skal man ikke regne med at jeg tager den. Som minimum tager jeg den med svaret: "NEJ! Jeg har INGEN lamper!"

- Styr på din kalender. Synes ikke det er så længe siden at jeg næsten missede min moars fødselsdag.

12 oktober, 2006 08:35  
Blogger Lommen sagde...

Udelamper?? Så længe det ikke er standerlamper eller...

Fik jeg for resten nævnt, at jeg har været telefonsælger i sammenlagt en 2-3 år...? (Har dog ikke solgt hverken ude- eller standerlamper. Til nogen).

P.s.
Jeg ser LIGHEDER, men SAMMENHÆNGE... Nu skræmmer du mig, Simon!

!-)

12 oktober, 2006 12:30  
Anonymous Anonym sagde...

Ja, ude-lamper. Et firma satte mit nummer i en avis engang, og nu ringer folk jævnligt for at købe 2 stk udelamper i granit.

Telefonsælger siger du? Så kender du sikkert: http://vibrugerikke.dk/
;)

Ja ok. Ligheder. Ved ikke lige hvorfor jeg skrev sammenhænge.

12 oktober, 2006 12:54  
Blogger Lommen sagde...

Bwaharhar! Udelamper i granit til salg. Åh, altså - stakkels Simon! Men ku' da ha' været værre ting, der ku' ha' stået i annoncen. Tror jeg nok. :-)

Ja, jeg kender sjovt nok godt siden - folk har det med at nævne den for mig... :-S

12 oktober, 2006 13:01  
Anonymous Anonym sagde...

Værre ting der kunne stå i annoncen?
Ja, hvis de ledte efter andre ting i granit, havde de i sandhed fået forkert nummer :)

12 oktober, 2006 13:31  
Anonymous Anonym sagde...

Tja, nu er det jo ikke være første gang du har dobbelt-booket... men sidste gang var selvfølgelig noget mere planlagt. Jeg er sikker på, at Bedstevennen overlever at vente den ene dag. Husk, ventetiden øger blot gensynsglæden :-D.

13 oktober, 2006 15:14  

Send en kommentar

<< Home