fredag, august 11, 2006

Femme fatale?

Så I hende, der lige susede om hjørnet dér? ... Hvis I undrede jer over, hvor i alverden Lommen sku' hen i den fart, så kan jeg hermed videregive en hilsen fra hende: Hun er taget ud for at finde sin indre femme fatale. Det var noget med, at hun ville prøve at henvende sig på hittegodskontoret: Måske har de en femme fatale i overskud? Lommen har i mange år manglet sin. Hun er blevet bestjålet. Tror hun nok. Faktisk er hun nemlig ikke heeeelt sikker på, hun nogensinde har haft sådan en "fatal kvinde" i sig.

"Hvad er det nu for noget pjat?", tænker I måske.
Tja... Jeg ved faktisk heller ikke heeeelt, hvad hun har gang i. Hun nåede ikke at sige så meget i farten. Men hun lovede at skrive hjem. Snart...

9 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Du må lige sige til når hun kommer tilbage igen. Hun lyder som en man har lyst til at hilse på :)

11 august, 2006 08:51  
Anonymous Anonym sagde...

Det lyder som om du har fat i den lange ende, Lomme!
Jeg hepper herfra!

11 august, 2006 10:05  
Blogger Lommen sagde...

@Simon: Aner ikke, hvornår hun kommer igen. Men som sagt, hun har lovet at skrive hjem i løbet af rejsen. Kig ind her nu og da - det er nok det bedste råd, jeg ka' gi' dig, hvis du vil vide, hvornår hun kommer tilbage...

@Acq: Den lange ende? Jamen, dét vil jeg da la' gå videre til Lommen, at du tænker. :-) Lyder, som om du har en bedre fornemmelse af, hvad hun laver end jeg... Travlt havde hun i hvert fald!

11 august, 2006 13:59  
Anonymous Anonym sagde...

Lomme, det gør mig glad at læse det. Lyder som noget med god energi og glæde i :-)

12 august, 2006 18:02  
Blogger Lommen sagde...

@Sine: Sad but true, men intet ku' nærmest være mere forkert lige nu. Håber, det ændrer sig hen ad vejen...

12 august, 2006 18:31  
Anonymous Anonym sagde...

Øv da! Har fejlfortolket energien - for den var der da eller hur? Jeg er nu sikker på, at det nok skal vende igen, søde!

12 august, 2006 19:31  
Blogger Lommen sagde...

@Sine: Fejlfortolke? Naaarh... Det her ER ikke helt til at vide noget om, når man ikke ved noget om det, du ved... ;-)
Det bliver helt sikkert godt hen ad vejen. Jeg er bare gået i gang med ét af mine store personlige projekter, og det er lidt hårdt. Jeg skriver som lovet hjem til alle i Blogland fra min rejse. Det ender godt. Det véd jeg i det mindste.
Foreløbig er jeg løbet på en gådefuld gammel kvinde, der vist nok kan føre mig et helt andet sted hen...

12 august, 2006 20:00  
Anonymous Anonym sagde...

Yeah, venter spændt på at høre om den forsvundne femme fatale! :o)

13 august, 2006 13:10  
Blogger Lommen sagde...

@Maria: Det var da rart at høre - lige for tiden skriver jeg dog på så meget andet, at Baglommen er en liiiille smule nedprioriteret. Men bare rolig, det kommer - jeg KA' jo ik' la' vær'! :-)

13 august, 2006 21:32  

Send en kommentar

<< Home