onsdag, august 09, 2006

De gode stunder...

... er for eksempel, når man tilfældigt løber på REM's sang Everybody hurts og i glimt tænker tilbage på alle de gange, man har haft det præcis, som det beskrives i teksten, men nu... Nu er man bare glad og tilfreds og på ret kurs. Ikke stjernelykkelig, men ganske godt tilfreds. Der er masser af ting, jeg kan blive bedre til, der er masser, der kan og bør og skal ændres. Selvfølgelig. Men der er ikke noget, som jeg føler, at jeg ikke kan overskue. Der er ikke nogen smerte i maven. Og jeg glæder mig til at kaste mig over det alt sammen. Osse det rigtigt svære.

Jeg kan ikke huske, hvem det var, der sagde, at lykke ikke alene kan defineres ud fra fraværet af bekymringer. Godt så. Men jeg hævdede jo heller ikke, at jeg var lykkelig, vel?

Lommen - taknemmelig, for det ku' være SÅ meget værre!

----

When the day is long and the night, the night is yours alone,
when you're sure you've had enough of this life, well hang on.
Don't let yourself go, everybody cries and everybody hurts sometimes.

Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along.
When your day is night alone, (hold on, hold on)
if you feel like letting go, (hold on)
when you think you've had too much of this life, well hang on.

Everybody hurts. Take comfort in your friends.
Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand.
If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone

If you're on your own in this life, the days and nights are long,
when you think you've had too much of this life to hang on.

Well, everybody hurts sometimes,
everybody cries. And everybody hurts sometimes.
And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on.
Hold on, hold on. Hold on, hold on. Hold on, hold on.
Everybody hurts. You are not alone.

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Dejligt, at du err nærmest lykkelig :o)

Og åh ja den sang med R.E.M er fantastisk, og ja sørgelig.

09 august, 2006 17:54  
Blogger Lizelotte sagde...

Hej Lomme...

sådan en dag har jeg også lige haft .. altså hvor jeg sad der med overskuddet og ku' sige til andre at det BLI'R godt igen... :-)

09 august, 2006 20:50  
Anonymous Anonym sagde...

Æij altså, nu blev jeg jo nødt til at finde den frem...jeg har et eller andet med musik og følelser for tiden.

Men bestemt ikke en hverken dårlig eller utidig påmindelse!

10 august, 2006 00:38  

Send en kommentar

<< Home