søndag, juli 30, 2006

Telefonsport?!

Jamen, det passer altså! Min ven Pastoren har netop erhvervet en fon, hvori én af hovedmenuerne bærer overskriften 'Sport' . Sport??! Huh? Hvordan sport? Hvordan sport i en mobiltelefon - eller nogen som helst anden telefon for den sags skyld??

Jo, altså menuen rummer alt det, som vi alle sammen har stået og manglet desperat, lige siden vi fik vores første mobil: Kompas, nedtællingsur, stopur, skidt og kanel, der kan kobles til éns pulsur. Og...

... fanden og hans pumpestok! Behøver jeg nævne, at dyret er "pakket ind" i et særligt hærdet gummiindtræk, så den kan holde til det her super aktive, sporty liv, dens ejer forventes at føre? Den ligner en walkie talkie!

Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvad filen en stud. theol. skal med sådan en fon... !-)

Lommen - nu med endnu mindre forståelse for Nokia

Up date:
Der er guddødemig osse FITNESS-PROGRAM i tingesten! Hm... Pastoren er hermed inviteret til en såkaldt "kammeratlig" samtale hos mig. Jeg kan sgu da ikke ha' sådan nogle venner...

1 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Telefonsport?! Jeg kan li' udtrykket. Det vækkede noget i mig, sagde mig noget, som indlægget slet ikke handlede om. Det kan du, Lomme, få mig til at tænke over noget, jeg ikke helt har set før. Det er...godt.

30 juli, 2006 21:50  

Send en kommentar

<< Home