tirsdag, marts 21, 2006

Lommen - nu med nogen

Hm... Før jeg skriver noget som helst i den dérsens epidemi af en stafet (se foregående indlæg), så skal jeg altså lige have grublet over, hvordan jeg ændrer lidt på opgaven, så jeg ikke selv falder i søvn midt i skrivningen - og så mine 2½ trofaste læsere ikke dropper min blog. Hvem f... gider læse om, hvad mine livretter er, eller om at osse jeg har haft rengøringsjob, rendt med post og læst korrektur i min studietid??! Nej, vel? Tallet fire er vel okay. Men resten af konceptet må altså strammes op. Suk.

Nogen må da gøre noget!

6 Comments:

Blogger Lommen sagde...

@BrokAnden: Vi ved vel alle, at der ikke er noget bedre end at snakke med sig selv... ;-)
Og så i øvrigt: Hvor du er, synes Anbdreas at være... Afslører det mon hvor dårligt jeg følger med, hvis jeg spørger, hvad det blev til med den date...?? :-D

21 marts, 2006 13:48  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg glæder mig til at se, hvordan du kan ændre fænomentet.. og jeg vil nu gerne læse noget om, hvilke rengøringsjobs du har haft :-) Men helt i den sædvanlige tone inkl. glimtet i øjet.

21 marts, 2006 16:28  
Blogger Lommen sagde...

@Pernille: Ja, jeg glæder mig osse selv ehem... Ih, hvorfor skal jeg altid stritte imod og og gøre det til en opgave i sig selv at ændre selve opgaven, når nogen stiller mig én? *Suk*
@Liguster: Tak for tilliden. :-) Men vent nu til du ser resultatet - som nok i øvrigt lader vente på sig... *Forbandede præstationsangst*

21 marts, 2006 17:34  
Anonymous Anonym sagde...

Prøv lige at tjek highfivebjarne.blogspot's måde at skrive stafetten på. I love it! Ventede bare på at nogen ville gribe det sådan an.

wow fedt med færgen i venstre side.

21 marts, 2006 20:53  
Anonymous Anonym sagde...

Vil Bare lige gøre opmærksom på at highfive Bjarne for længst har lavet en alternativ og original 4-liste.

22 marts, 2006 14:37  
Blogger Lommen sagde...

@Ma~: Jamen, tag, tag... Hvis jeg havde vist du fandtes, så havde jeg gerne tagged dig. Tror, visse andre elementer i Blogosfæren blev pænt trætte af at få endnu en liste smidt i hovedet lige efter at have overstået den første... :-)

28 marts, 2006 14:33  

Send en kommentar

<< Home