tirsdag, marts 21, 2006

Hurra, hurra! Jeg er blevet tagged...

Okay, nu er jeg så inden for ét døgn blevet tagged af både Mads og Mie (lyder i øvrigt som nogle ufatteligt dårlige bøger i en eller anden læse-let-serie fra 1970'erne...). Jeg var så osse nogenlunde den sidste i Blogosfæren, der ikke havde fået den her forslidte stafet smidt i hovedet...
Well. Nu er det så, jeg spørger mig selv: Hvorfor dylen lader samtlige af Bloglands indbyggere, som om det er den vildeste plage, de sender videre til andre, når de beder dem skrive den her liste om sig selv? Er vi bloggere ikke i sagens natur enormt glade for at tale om os selv??
Godt så! Lad os da lige krukke ned, hva'!

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Nejnej - samtlige blogger lader ikke som om det er den vildeste plage. Mange nyder og viser at de nyder at svare og deltage i disse memer. Jeg personligt synes det er underholdende :D .

21 marts, 2006 03:58  
Blogger Lommen sagde...

@Henriette: Nej, jeg er godt klar over, at der er undtagelser. :-) Har bare de sidste par dage set SÅ mange lister, hvor folk skriver, at de eksempelvis "belemrer" følgende fire bloggere ved at sende stafetten videre til dem. Og folk HIMLER op om, at "åh nej, nu er de blevet tagged". Ved godt, det mest er ment for sjov. Blev vist bare lidt træt af det. Synes egentlig, at fx Uffe Stenstrop (http://stenstrop.blogspot.com) som en modvægt til den generelle tendens reagerede meget fint, da Ella (http://maldindag.net) taggede ham...

21 marts, 2006 06:17  
Blogger Mie sagde...

Hmmm... Lad mig starte med at sige, at jeg er mopset over at blive nævnt efter Mads - hvor er din pli, Lomme?

*G* Jamen, jeg personligt synes, at krukkeriet er vanvittigt morsomt og har læst alle sukkene og de rullende øjne som rent spil for galleriet... i selvhøjtidelighedens navn :o)

21 marts, 2006 11:38  
Blogger Lommen sagde...

@Mie: Du er ikke den første, der spørger efter min pli... Men altså, kan DU måske forestille dig en læse-let-serie, der sku' hedde "Mie og Mads"?? Nej, vel?! Godt så. :-)

21 marts, 2006 13:53  
Blogger Mie sagde...

Hey! Hvor kom "læse-LET" lige ind i billedet!? Det skulle da være litteratur af Camus'ke højder med sådan en titel :D

21 marts, 2006 15:18  
Anonymous Anonym sagde...

Hvad betyder "tagged?"

25 marts, 2006 21:10  
Blogger Lommen sagde...

@Frands: Som du kan se andetsteds på siden, betyder ('tagged' eller i dansk form 'tagget') bare, at en eller anden har kontaktet én og sendt stafetten videre, sådan at det nu er éns egen tur til at skrive de 9x4 punkter (eller hvad det nu er den pågld. stafet går ud på).

25 marts, 2006 22:54  

Send en kommentar

<< Home