søndag, februar 26, 2006

Lommen - nu med hopla

Skidt med at min ryg nu for femte uge i træk selv på smertestillende gør så meget vrøvl, at der er visse ting, som det bliver endog meget besværligt at klare selv, skidt med at min økonomi er ad H... til (har den alligevel været længe), skidt med at jeg har mere end enorme problemer med selvdisciplinen...

I dag gik jeg mig en tur i raskt trav ved den ene af de To Søer. Det skarpe solskin, lugten af jord og endda en smule fuglesang hev mig SÅ meget op. (Og neeej, jeg gider absolut ikke høre noget om vejrudsigten for den kommende uge! Jeg har vedtaget med mig selv, at det er forår nu - basta!) Og ganske vist havde jeg allerede været i hopla, da jeg tog afsted, men det var da slet ikke noget imod, hvad jeg var, da jeg vendte tilbage til Huset mellem de to Søer. Som om det ikke var nok, har to af mine bofæller slået sig sammen om at bage boller, bage kage og lave lagkage, så om lidt er der simpelthen hushygge med dertil hørende irish coffee. Man sku' være et skarn, hvis man ikke lige kunne liste det gode humør frem nu!

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Dejligt, dejligt! Fik selv de samme forårsfornemmelser i maven efter en lang cykeltur langs havnefronten :-)

27 februar, 2006 13:15  
Anonymous Anonym sagde...

Ja jeg har også gået de seneste dage og tænkt på forår. Men nu er vinteren jo også snart overstået fra officiel hånd, så nu må de gerne rulle foråret frem i al sin pragt og vælde.

Desværre er det stadig møgkoldt om morgenen :-(

27 februar, 2006 23:01  
Blogger Lommen sagde...

Fantastisk! Jeg har hermed fået min egen vejrsnakke-blog. Gid min salig farmor havde levet! :-) HUN ku' snakke om vejret. Længe og hyggeligt!

28 februar, 2006 11:09  
Blogger Mie sagde...

Jeg gider ikke snakke om vejret (fordi - fik jeg nævnt det - jeg jo er på vej mod varmere himmelstrøg *hæhæ*)...

Derimod vil jeg ønske dig god bedring med ryggen! Lider selv at ualmindeligt dårlig ryg, der i perioder sætter mig helt og aldeles ud af spillet! Det er ikke sjovt overhovedet!

28 februar, 2006 12:43  
Blogger Lommen sagde...

Tusind tak, Mie! Kommer til at savne dine små, hyggelige indslag her i Blogland. :-) God tur - hvor du så end skal hen, din gådefulde drillepind! ;-)

28 februar, 2006 18:19  

Send en kommentar

<< Home