mandag, januar 28, 2008

Intrigant? Hvem mig?

Går altså og tænker en hel masse forskelligt for tiden. Noget af det ka' ikke skrives her (af de dér grunde, som alle gamle bloggere godt kender, så nu refererer jeg bare til dem som Grundene (TM) - I ringer eller bipper bare, hvis I vil vide mere, ikke? ;-)).

Men så er der alt det andet, som jeg bare ikke kan skrive endnu. Fordi det ikke heeelt er tænkt færdigt. Men fuck, hvor jeg gerne ville!

Nå, hvis suppen lige får lov at trække et par dage (uger?) mere, så er jeg sikker på, der viser sig noget... Erfaringsmæssigt er det et spørgsmål om nogle gode tunge timer helt i fred for bevidstheden. Så giver ting sig selv (næsten), når jeg vågner.

I hvert fald: Kan afsløre, at jeg både er intrigant og fascineret for tiden. Altså, ikke lige en kombi jeg er SÅ øvet ud i (hvis jeg nu skal tale lidt pænt om mig selv :-))

Lommen - ville være nemmere KUN at være en nørd