torsdag, september 27, 2007

Lommen goes wise

Så hørte jeg lige mig selv i samtale med meget ung kvindelig medbeboer, som tydeligvis er faldet for en fem år ældre fyr i Huset:

Jeg: "Hvordan kan det være, du ikke har snakket så meget med [fyrens navn] på det sidste?"
Hun: "Tja... Jeg ved ikke rigtigt... Vi har begge to haft travlt og ikke været hjemme samtidig og sådan. Hvorfor spørger du?"
Jeg: "Fordi jeg er næsten tredive, du er atten, og jeg har øjne i hovedet...".

Hun smilede pænt til svar - havde jeg været hende, havde jeg godt nok lige bedt hende den gammelkloge dér om at lukke arret. Især da jeg var atten...! ;-)

Lommen - når man bliver rigtigt gammel, må man osse brokke sig. Privilegierne vælter ned over én...

4 Comments:

Blogger Juncker sagde...

Og, man kan kører billigere med bussen! Og, så er der jo sandkage!

--
J

27 september, 2007 21:28  
Blogger Lommen sagde...

@Juncker:
Sandkage bliver aldrig nogensinde en fordel. Aldrig.

;-)

27 september, 2007 23:20  
Blogger Lizelotte sagde...

Tihi - fnis ...

Lommenille, din vise "gamle" kone...

28 september, 2007 12:57  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
SÅ skruer du lige ned for charmen! *Griner kærligt* Nu ikke drille - det kan jeg gamle menneske ikke klare... ;-)

28 september, 2007 13:40  

Send en kommentar

<< Home