torsdag, august 02, 2007

På kærestemåden

Når éns kæreste til daglig bor meget langt væk, så er der mange små dagligdags ting, der betyder noget for én at gøre sammen med ham. At gå på indkøb bliver for eksempel noget ganske særligt. Og at være to om opvasken er bestemt en fornøjelse. Ud over alle de særlige aktiviteter, man har sammen, fordi man nu endelig ses, ja, så er det altså et hit at vaske tøj eller at gøre hovedrent i en af parternes lejlighed. For det er sådan noget rigtige kærester gør...

Rigtige kærester deler en hverdag med skidt og kanel. Ikke bare nogle feriedage med caféfrokoster, museumsbesøg, vild og nydende og "hvor har jeg savnet dig"-sex og "hvor skal vi bare nå at gøre aaaalt muligt, inden vi skilles igen om en tre døgns tid". Rigtige kærester skilles ikke...

Skuldrene er her stadig. Og gud, hvor er det skønt at gå sammen med ham og lave mad, hænge over avisen sammen eller bare sidde og arbejde for mig selv og vide, at han er lige i nærheden. At vi så osse traver byen tynd og mange gange ser på hinanden på den dér måde, som enhver ufrivillig single hader, aflægger en god restaurant et besøg, går på museum og i biografen, og at jeg får fremvist alle de mange steder, som jeg holder så meget af i min by, København, er da bare en bonus!

Lommen - glæder mig til vi er færdige med blot at "lege" kærester...

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Gi' ham med Skuldrene et ekstraknus fra mig, fordi han gør dig så glad :-) det er dejligt at læse!

03 august, 2007 13:04  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Han lå og spandt af ren velvære, da jeg videregav din hilsen. :-)

03 august, 2007 22:44  

Send en kommentar

<< Home