mandag, juli 23, 2007

En ny uge truer

Ikke dårligt sådan en mandag morgen at vågne med en storsmilende fyr ved sin side - brormand har været her siden festen i lørdags, som han osse var med til. Og hvor var det dog alt for længe siden, at vi har tilbragt mere end en aften eller en eftermiddag sammen. Har været skønt med sådan et par dasedøgn sammen.
Der er nærmest ingen andre mennesker, som jeg i dén grad kan være fuldstændigt mig selv sammen med. Vi har hygget med film, spist nybagte boller, læst avis og siddet sammen og ikke sagt et ord, mens vi nørklede med hver sit. Får pulsen helt ned og føler mig enormt tryg på den måde.

Nu er han smuttet hjem for at skifte tøj, og så kan jeg forhåbentlig få flikket noget sammen at aflevere til specialevejlederen, sådan at jeg har god samvittighed, når jeg i aften drager med brormanden og værtsparret fra i lørdags i bio for at se den nye Harry P.-film.

Og så er det osse lige straks tid for en tur i sommerhus med to af de bedste venner... Hurra for det - regnvejr eller ej.

Lommen - en ny uge truer. Kom bare an!