mandag, juli 30, 2007

Jyder køber da gaver på tilbud

Kæresten: "Jeg var faktisk nede og kigge på en ny espressokande til dig...".

Jeg (rørt): "Nååå, du ville købe en ny kande til mig. Hvor sødt!"

Kæresten: "Ja, men så havde de den ikke på tilbud mere. Øv!"

Jeg (nu storgrinende): "Du er virkelig en JYSK kæreste! Du vil kun forære mig en kande, hvis den er på TILBUD?!"

Han (påtaget forurettet, men osse grinende): "Naaaaj, de havde den slet ikke mere. Det var en særvare...".

Lommen - okay så! :-)

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Tilbud eller ej... tanken er da stadig sød! :o)

30 juli, 2007 22:08  
Blogger Lizelotte sagde...

hehe ... sødt...

31 juli, 2007 08:06  
Blogger stinekp sagde...

Det er da altid noget at han ikke køber brugte gaver til dig på dba.dk endnu :-)

...og jeg kigger snart forbi ved søerne igen! Knus fra mig

01 august, 2007 12:40  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Det er den nemlig! :-)

@Lizelotte:
Ja, det er!

@Stine:
Haha - aaarh, det dér var jo næsten en fornærmelse mod ham! ;-)
Kigger forbi: jamen, det må vi jo så se, om jeg har tid til... ;-)

01 august, 2007 17:30  
Anonymous Anonym sagde...

Gør da ikke noget at se et tilbud og tænke: "Den ville han/hun blive glad for...!"
Hilsen en jyde...

02 august, 2007 10:07  

Send en kommentar

<< Home