tirsdag, maj 01, 2007

Tænk, hvad søvn kan gøre

Frisk som en fisk i smult vande! Det er mig i dag. Efter næsten ni timers søvn i ét stræk! Selvfølgelig sku' jeg lige sunde mig, da jeg vågnede, og prøve at blive sikker på, at der ikke var noget at være i tvivl om i dag, for jeg har jo lidt svært ved at forstå ting, hvis det hele bliver for nemt og ukompliceret, ikke...? *Ahem*

Men da jeg fandt en mail fra ham den søde - vi ku' jo kalde ham Skuldrene, eftersom der jo i Blogland er en lang god tradition for at gi' folk fyre aliasser, og det ikke lader til, ham her forsvinder lige foreløbigt... Da jeg fandt en mail fra Skuldrene, blev min morgen helt sikkert til en meget god morgen!

Han havde været så bekymret for mig, skrev han, og osse ked af, at han ku' få mig til at føle mig så usikker, når nu han slet ikke tvivlede det mindste. Han håbede, jeg havde det bedre og havde sovet dejligt osv..

Nu gøres der rent og ryddes op, og mon ikke jeg kunne få flikket nogle gode boller sammen? Har sgu været sådan lidt "bolle-brød-skruk" på det sidste... :-)

Lommen - har fået en helt ny betydning at ta' meget på sine Skuldre... !-)

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Brød i ovnen...nå, det er med den på!? ;-)

01 maj, 2007 11:26  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Haha - den burde jeg jo ha' set komme, når nu jeg skrev "brød-skruk" :-)
Minder mig om den her kæreste, jeg engang havde. Han fotograferede utroligt meget - og var god til det. Engang fik han et lidt uventet sjovt motiv, han tog et billede af sin højgravide søster, som stod i kø i en bagerforretning. Først da han fremkaldte billedet, bemærkede han det skilt, der hang oven over hendes hoved: "Brød fra eget bageri"... :-D

01 maj, 2007 11:36  
Blogger Christina sagde...

he he ... det lyder dejligt :-)

01 maj, 2007 14:02  
Anonymous Anonym sagde...

jo jo... :-)

01 maj, 2007 16:47  

Send en kommentar

<< Home