mandag, april 30, 2007

Så langt, så godt!

Hm... Længe siden, jeg har lavet en liste. Dét må der gøres noget ved... :-)


Ti ting, jeg ikke vidste for ti år siden:

- At når jeg bliver såret og ked af det, reagerer jeg somme tider med voldsom vrede, og at vreden ofte har været årsagen til, jeg ikke blev mødt med den omsorg, jeg egentlig havde brug for.

- At man ikke bliver upopulær på at sige klart fra. Men snarere på ikke at gøre det.

- At jeg er nøjagtigt så sexet, som jeg på en given dag (ikke) føler mig.

- At det er sjovt og ikke så forfærdeligt kompliceret at programmere.

- At jeg har humor.

- At det ikke altid er den nemmeste løsning at være skråsikker...

- ... og ikke altid et problem at være i tvivl.

- At alenetid er meget vigtig for mig.

- At en temmeligt fast døgnrytme er afgørende for mit generelle velbefindende.

- At min største forhindring for at nå mine mål er, at jeg ikke tør sætte mig dem.

Lommen – lidt klogere er man da heldigvis blevet...

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Fin liste, Pernille...hvorfor er jeg ikke lisså klog, når jeg næsten er dobbelt så gammel?
;-)

30 april, 2007 13:55  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Der er vist ikke direkte sammenhæng mellem alder og evnen til at erfare og erkende. Dét burde du være gammel nok til at vide... ;-P

30 april, 2007 14:08  
Anonymous Anonym sagde...

HVA' SI'R HUN????!!!
JÆ KA IKKE HØRE NOGET....
ÆV!
JÆ VE' HA' SUKKERKUGLE!
:-/

30 april, 2007 17:28  

Send en kommentar

<< Home