mandag, april 30, 2007

Kaffe og rødbeder

Det kan godt være, jeg er blevet klog på nogle mere sådan... eksistentielle områder af tilværelsen, men hvornår pokker lærer jeg at lade være med at drikke espresso klokken alt, alt for sent, når jeg skal tidligt op?
Sidder og hænger på stolen nu, så jeg tager en lur, før rødbede- og kobberfarverne skal svinges over mit hår...

Mere må følge om nogle særlige omstændigheder omkring den fest, jeg var til i weekenden...

Lommen - træt, men absolut med det gode humør i behold

3 Comments:

Blogger Christina sagde...

uh! det er simpelthen min største skræk sat på spidsen...(comme ci- comme ca...) jeg er heldigvis stadig i stand til at sove som en sten ovenpå tre kander sort kaffe... men der er flere og flere i min omgangskreds, der falder fra, så min tid kommer nok også :-(


håber du har fået hvilet lidt og held og lykke med frisuren :-)

30 april, 2007 20:26  
Blogger Lommen sagde...

@Miss Mikkelsen:
"Falder fra", siger du...
I al den tid, jeg har drukket kaffe (begyndte da jeg var cirka tyve) har jeg nu haft det sådan, at jeg på ingen måde bør drikke kaffe efter kl. 20, hvis jeg vil gøre mig forhåbninger om en ordentlig nattesøvn. Hvis du virkelig er en af dem, der laver tricket og sagtens kan sove alligevel, er jeg hermed officielt misundelig! :-)

01 maj, 2007 10:26  
Blogger Christina sagde...

jeg nyder det også i fulde drag, så længe jeg stadig har det :-)

(tror muligvis jeg har ødelagt alle muligheder for koffeinrespons tilbage i gymnasiet, da koffeintabletter stadig kunne fåes i håndkøb ;-))

01 maj, 2007 13:12  

Send en kommentar

<< Home