onsdag, maj 23, 2007

Tilbage på pinden

Nej, jeg er ikke død... endnu...
Jo, det går okay (humøret er i hvert fald lidt mere stabilt - og lyst - end de foregående par uger)
Ja, jeg fandt ud af, hvad der vist egentlig var galt (tror jeg nok)
Ja, jeg har stadig min dejlige kæreste
Og nej, jeg kommer sikkert ikke til at blogge ret meget i pinsen (hvilket har lidt med ham dérsens kæresten at gøre... :-))

Men jeg er glad for og rørt over jeres interesse. Og jeg smider sikkert snart en megalang post, som I så ka' tygge lidt på, hvis I sku' ha' lyst til det. Om hvor meget det betyder, at man stoler hundrede procent på sine forældres kærlighed - og hva' der kan ske, hvis man af en eller anden årsag tvivler...

Lommen - men nu skal der soves

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Godt at høre fra dig - har savnet dig :-)

23 maj, 2007 08:19  
Blogger Lommen sagde...

@Livsnyder:
Blev rigtigt glad for at læse din kommentar, faktisk - den druknede bare lige i en ordentlig omgang forkølelse OG rejsehalløj... Dejligt at være savnet! :-)

25 maj, 2007 15:47  

Send en kommentar

<< Home