mandag, april 16, 2007

Hverdagen

Altså, i forhold til at jeg aldrig plejer at kunne sove overhovedet, når jeg skal tidligt op, er det vel okay, at jeg har sovet fra cirka midnat til kl. 7 og "kun" været vågen en fem gange...

Hm... De kalder det vist nok 'hverdagen', og visse besindige mennesker påstår, det sku' være så sundt. Så okay, let's give it a try... Det starter da okay med solskin og fuglesang. Mon det er luksusudgaven? Og gad vide, hvilken størrelse jeg bruger?

Lommen - eksperimentet

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Jeg eksperimenterer også i øjeblikket med at stå op klokken 7.

B-menneskers rytme kan godt rykkes, men tror kun for en periode.

16 april, 2007 12:34  
Anonymous Anonym sagde...

Min mandag har stået på uventet fri midt på dag. Det hjælper lidt på humøret når man starter sådanne en række hverdage.

16 april, 2007 14:04  

Send en kommentar

<< Home