mandag, marts 12, 2007

Vue over min uge

Jeg har nu gennemgået min uge, og der ser ud til at blive fin balance mellem arbejde og fornøjelse (jaja, det siger jeg altid, og så får jeg som regel lavet alt for lidt :-)).

Således har jeg den i den kommende uge bl.a...

... besøg af ét stk. veninde til middag - vi lægger ud med spadseretur ved søen (se billedet)
... en fødselsdagsinvitation til tøseslapperads (bli'r det vist) med middag
... ét stk. aftale om snak med specialevejleder
... ét stk møde med læsemakker om opsamling af vigtigste teoretiske værker inden eksamen (så der skal vist liiige terpes lidt inden)
... ét stk halv aftale om thedrikning og kagespisning med Tom & Jerry-vennen

Og så ved jeg ikke engang endnu, hvad fredag-lørdag kan bringe.

Lommen - jeg har givet mig selv et godt udgangspunkt :-)