fredag, marts 09, 2007

Jeg kunne vælge at skamme mig...

... for det er første gang i cirka et halvt år har kunnet holde koncentrationen så meget, at jeg støt og roligt har arbejdet dagen/aftenen igennem og læst og læst og læst og fået skrevet en heeel masse...

Her ved midnat kunne jeg så smide en laaang mail til min vejleder om alt det, jeg har fundet ud af, og det føles bare så godt at sidde her og tro på, at den dato, der står på min specialekontrakt rent faktisk er dén.

Og hvorfor skamme sig, når der endelig er grund til at give sig selv et stort skulderklap, Fitzgerald på stereoen og et godt glas rødvin at gå i seng på?

Skål Blogland! :-)

Lommen - skønt at nå længere, end man overhovedet havde forestillet sig, da man vågnede i morges.

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Rødvin & Fitzgerald. Det lyder ret hyggeligt. Samtidigt at være tilfreds med din dag. Dejligt.
Mht Fitzgerald jeg hørte lige at Marie Askehave skuespiller fra Forbrydelsen har lavet en jazz CD. På hendes hjemmeside er der lydklip derfra hvis du har lyst.
God Weekend til dig.

09 marts, 2007 08:10  
Anonymous Anonym sagde...

Du brude skamme dig - tænk at du vil være bekendt at give mig så dårlig samvittighed!!! ;o)

Men så igen, godt arbejde du. Og hvis du ikke vil klappe dig selv på skulderen, så vil jeg *klap*

09 marts, 2007 12:13  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Spændende forslag - vil da tjekke Askehave ud ved lejlighed. :-) Bliver dog ikke i weekenden, som byder på en masse anden aktivitet. :o)
God weekend osse til dig!

@Alice:
Tænkte nok, at min post ikke ville falde i alt for god jord ovre hos dig. :-P Håbede lidt, du ikke så den ;-) Men tak for skulderklappet - og bare rolig: I næste uge er jeg jo atter klædeligt (?) bagud... :-S

09 marts, 2007 14:04  

Send en kommentar

<< Home