mandag, marts 12, 2007

Drømme og sollys

Bedstevennen har netop i dag fået at vide, at han har fået drømmejobbet.
Den højt skattede veninde afleverer efter mange udskydelser sit speciale i morgen - to dage inden sin fødselsdag. Hvilken fødselsdagsgave!
Min bror ser nu ud til at få opfyldt sin store drøm om at komme til Japan til sommer, fordi det er blevet økonomisk muligt for ham.
TILLYKKE TIL DEM ALLE TRE!!
Jeg selv har netop meldt mig til min sidste eksamen og kørte totalt med klatten til forelæsning på uni i dag (nåja, lidt har osse ret). Desuden ser det ud til, at mit legat forlænges de par måneder, jeg får brug for.
Specialevejlederen er tilmed overmåde tilfreds.
Og jeg sad i dag med læsemakkeren i solen (!) og nød min frokost i universitetets gårdhave.

Jeg kan ikke bede om mere. Ikke engang økonomien knirker lige nu...

Lommen - se det summer af sol over engen

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Alt kører tilsyneladende, kan man være andet end overmåde tilfreds med livet?

Og så kan jeg godt lide dit afslutningscitat-ting. Jeg har selv tænkt på den samme. Har haft lyst til at synge forårssange hele dagen :-).

Fedt for din bror at han kan komme til Japan, hvor og hvor længe?

12 marts, 2007 16:00  
Anonymous Anonym sagde...

... og fedt med legatet, så er der en bekymring mindre :-). Men under alle omstændigheder er der i hvert fald én middag under opsamling. Men måske jeg nærmere skulle kalde det fest?

12 marts, 2007 16:02  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Mht min bror, så er jeg faktisk ikke helt klar over det. Må du høre om ved lejlighed.
Og jo, vi SKAL da opgradere middagen til en fest! JUUUBIII!! Dine venner plejer at være så FEDE (altså, dine ANDRE venner, eller... Årh pis oss'! :-D)

13 marts, 2007 11:24  
Anonymous Anonym sagde...

Tror også det bliver noget stående noget, jeg har ikke plads til at bænke så mange jo :-). Men jeg overvejer det lige og så smider jeg en mail ud med en dato. I god tid tror jeg, så det bliver nok engang i april.

13 marts, 2007 12:05  

Send en kommentar

<< Home