fredag, marts 09, 2007

Sex med nabokone

Ja, det var der så én eller anden, der havde søgt på og var røget ind på min blog. :-) Ked af at ha' skuffet vedkommende, for jeg ved ved Gud ikke noget om at ha' sex med nabokonen. Til nød måske med en mand, der bor ved siden af mig, men lad nu det ligge...

I får lige én mere at holde weekend på...

"Død kat på 101 måde"?? Nej, vel? Hvordan dylen blev det til min side? Men okay - den gav et rigtigt godt pausegrin foran skærmen midt i speciale-knokleriet

Lommen - blogosfæren, nu osse med overraskende aspekter

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Det mest fantastiske er nu at dette vil øge antallet af mærkelige hits, specielt for folk der søger på "sex med nabokone" (og ja, jeg ved det godt...)

09 marts, 2007 19:20  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Ja, hva' gør man ikke for at få (flere) læsere... !-D

09 marts, 2007 19:59  
Anonymous Anonym sagde...

Det ved jeg ikke... hvad?
(ja ja, jeg ved godt der ikke var et spørgsmålstegn, men har man dårlig humor eller har man dårlig humor ikke ;-))

09 marts, 2007 20:35  
Anonymous Anonym sagde...

ha ha ha ha fantastisk indlæg!

jeg får selv en del mærkelige hits!

wonder why?

måske jeg også skulle skrive dem ned.....

Spunky ;)

11 marts, 2007 16:15  

Send en kommentar

<< Home