onsdag, marts 14, 2007

Timing

Nu sidder jeg godt nok ved skrivebordet og arbejder (men der er dømt blogpause... *ahem*), for jeg skal da lige glæde mig højlydt over, at jeg er blevet inviteret til tamtam (Mor-ord) i weekenden. Troede ellers, jeg sku' ha' en ret stille weekend, fordi læsemakkeren og jeg skal terpe megameget teori på søndag, men næh nej.

Hende her
, som var her til en gryde mad og en pandekage i går, skyndte sig at gøre reklame for et vældigt sammenrend af mærkelige :-) mennesker i den portugisiske kærestes kollektiv inde i byen i den kommende weekend. Det bliver en dag lige efter mit hoved:

Læser mig vind og skæv dagen igennem og glemmer måske halvvejs at spise... Tager ind på Østerbro lidt halvsent, æder mig mæt og fed, møder en masse nye mennesker og bliver (pga den manglende føde tidligere) alt for hurtigt snaldret og i endnu bedre humør. Ikke noget med et eller andet gå-i-byen-trip, lovede veninden. Niks, en masse mennesker, der hygger og drikker og diskuterer - sikkert på alt for lidt plads. :-)

Havde netop forleden brokket mig over, at der p.t. er aaaalt for få af den slags arrangementer i min vennekreds, hvorefter jeg bliver inviteret til tøsemiddag og druk i morgen, ovennævnte hygge i weekenden, og Bedstevennen truer med snarlig fest pga sit held med at finde nyt job.

Alt i alt er der lagt op til at gøre en masse helt nye bekendtskaber og at gense meget gamle, savnede ditto i den kommende tid.
- Og hurra - så skal jeg ha' min nye nederdel på!

Lommen - det er lige mig! :-)

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Jeg vil klart vende mig efter dig når du kommer i din nye nederdel
:-)
Lyder dejligt med alle de mennesker du skal møde.

14 marts, 2007 15:23  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Dejligt. Min humor tager sig osse rigtigt godt ud i den... !-)

Ja, jeg glæder mig meget til de kommende dage. Er bare så skønt, når der er plads til både arbejde og fornøjelser i skemaet!

14 marts, 2007 16:42  

Send en kommentar

<< Home