mandag, marts 12, 2007

Mig og en nørdet fyr

Så ligger man og slumrer hen til amerikansk no brain teenage-serie. Alt ved den er vældigt forudsigeligt, og "dramaerne" bliver aldrig mere originale og dybfølte, end at man kan sagtens kan falde i søvn til dem. Den er selvfølgelig osse nærmest én lang klichépræget modelopvisning, og typecastingen driver ned ad væggene: Vi skal ha' en sort, en blond, en asiat osv., osv blandt de medvirkende for at imødekomme enhver typemæssig smag blandt seerne.

Og nå jo, vent - vi skal osse ha' en enkelt mandlig nørd med - bare lige for at vise, at såkaldt "almindelige mennesker" osse kan komme med i tv-serier. Og dér fik de så osse mig, Lommen, op på denne uhyggeligt primitive limpind...

For hvor er det dog typisk - den eneste fyr, jeg finder lækker i serien, er netop... nørden. Ham med det halvkiksede hår, lemmedaskerkroppen og den sjove replik konstant på spring. Uh, han er sød, og så findes han endda i flere udgaver (aldersgrupper) i serien. Der må være en del piger rundt omkring i verden, der har det som jeg. :-)

Lommen
Nørder - sådan
er det bare! :-)

UPDATE: Okay, okay - indrømmet. Jeg tudede...

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Har det måske egentlig på samme måde. De modeller og skuespiller som er top moderne siger mig sjældent noget. De er for smarte, pæne, tynde, korrekte, selvoptaget, mangler humor. Men naturlige mennesker, rører mig. Det er mærkeligt men sådan har jeg altid haft det.

13 marts, 2007 12:56  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Eller måske er det netop ikke så mærkeligt? Måske ER det os, der har god smag...? :-)

13 marts, 2007 13:24  
Anonymous Anonym sagde...

Yes Baby

13 marts, 2007 14:42  

Send en kommentar

<< Home