tirsdag, marts 13, 2007

Namnam og slurp

Her i Huset har der hen over frokost bredt sig den skønneste duft af mine rundt omkring højt besungne vanillepandekager... Fik pludselig sådan en trang, og så kan det nok være, at bofællerne kom frem af hullerne for at nasse nogle lune kulhydrater. Og Nogen er så flink og rar at komme forbi med en god bøtte vanilleis lige om lidt og hjælpe med at spise resten, der har stakket sig op, i en grad så det er Rasmus Klumps mor værdigt. :-)

Det er ikke kun hænderne, der har været foretagsomme:
Læste Fanden øjnene ud i formiddags og for at det ikke skal være løgn har jeg sgu osse fået gjort rent med fuglesang uden for vinduet.
Har nu netop talt med vejlederen på telefon i tre kvarter. Jeg skal love for, at hovedet som altid efter snak med hende, hin inspirerende og effektive, summer af fagbegreber som fx 'vederhæftighed' og 'forhandlinger af kommunikative normer og dynamikker'.

Hm... Den solstribe, der nu endelig viser sig med en klar blå himmel som baggrund, må da være lige, hvad der skal til for at få sat den summen i system, så den kan skrives ud hurtigst muligt! Ud og af sted - min gæst vil sikkert med!

Lommen - hverdagslykkelig

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

YEs! Jeg er også hverdagslykkelig, når solen skinner.

Jeg vil bare have mere... Nu vil jeg have sommer.

13 marts, 2007 16:04  
Blogger Lommen sagde...

@Laust:
Jamen, pænt goddag. Har vi hilst før? :-)
Herligt at så mange er glade! :-) Men øhm... sommeren må godt vente liiige lidt endnu, hvis det står til mig. - Osse selv om jeg er stor fan af den danske sommer og de lange lyse nætter. Jeg holder nemlig mindst lige så meget af "overgangsfaserne", forår og efterår. Ligesom i selve døgnet: Den lange skumring er simpelthen fantastisk. Så kan Sydeuropa med sin "mørkt i løbet af 10-15 minutter" GODT gå hjem og lægge sig! :-)

13 marts, 2007 16:32  
Anonymous Anonym sagde...

Goddag goddag. Nej det tror jeg ikke vi har. Klikkede mig rundt på blogbot og havnede her.

Jeg er til +30 grader og en luftfugtighed, der kvæler børn og mindre dyr - 300 dage om året!

Jeg bor i det forkerte land.

13 marts, 2007 16:47  
Blogger Lommen sagde...

@Laust:
Beklager, så bliver det vist aldrig os! ;-)

Hm... Tror i øvrigt, jeg undervurderede Blogbot ret meget... En bekendt rådede mig for for nylig til at opdatere derinde, når jeg postede, hvis jeg ville "ses" af lidt flere. Og sagt i al beskedenhed: Der er pludselig nogle, der læser min blog. À pro pos, så bliv da endelig hængende her på kanalen! :-) Så skal jeg forsøge at sørge for høje temperaturer her på siden eller... Pis, det lød forkert! :-) Men anyway...

13 marts, 2007 16:51  

Send en kommentar

<< Home