tirsdag, marts 13, 2007

Hvem læser med?

Ja, sådan nogle stikprøver har jeg osse set andre steder i Blogland, og nu er det så min tur til at spørge. Selvfølgelig ved jeg, hvem nogle af mine læsere er (for de er så søde at kommentere her på siden nu og da). Men når jeg kigger på mine besøgstal, er der noget, der siger mig, at der må være en lille flok, som jeg intet kender til. Og da jeg finder det lidt mystisk at ligge og suse ip-numre igennem for oplysninger (og da jeg gerne vil den hyggelige blog-kontakt), vil jeg meget hellere spørge direkte:

HVEM ER I?

Har I ikke lyst at smide et pip her? Ku' være hyggeligt at få url/nick på jer. :-)

Lommen - velkommen her i buksen! :-)

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hulu bulu - jeg er jo lige hér :o)

13 marts, 2007 23:30  
Anonymous Anonym sagde...

Osse mig.... (surprise)

14 marts, 2007 08:53  
Anonymous Anonym sagde...

Jamen, jeg hænger skam også stadigvæk med... ved. :O)

14 marts, 2007 11:26  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg kigger også forbi...

14 marts, 2007 11:57  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg kigger da også forbi nu og da...

15 marts, 2007 15:53  

Send en kommentar

<< Home