torsdag, marts 08, 2007

"Jeg putter lige noget rødbede-farve i dit hår"

Sådan cirka faldt ordene i går, da jeg endnu en gang var så heldig, at min frisørveninde kom og klippede mig udelukkende for fornøjelsen og ikke for penge...

"Er det dit alvor?", peb jeg og håbede, at hun ville begynde at grine over, at jeg kunne tro, at sådanne uhyrligheder var ment seriøst. Hun grinede skam - men det var vist over mit nervøse ansigtsudtryk.

Well. Jeg tog springet og har nu en diskret stribe rødbedefarvet hår i hårgrænsen foran og ned over den ene bakkenbart. Ellers er alt ved det gamle: Resten er KNALDorange og har nogle lyse totter rundt omkring. Som "special guest stars" har jeg denne gang to meget små "haler" i nakken. :-)

Er superglad for den her sindssyge frits! - Hun havde jo ret. Igen. Jeg kan rigtigt godt lide det! Og så var det en dejlig aften.

Lommen - ja, der er en grund til, at jeg bliver klippet gratis !-)

1 Comments:

Blogger Lommen sagde...

@Maria:
Mindre syret end den lyder, tror jeg alligevel - men pang er der i hvert fald på. :-)

Pernille - kend hende på håret! :-)

08 marts, 2007 13:10  

Send en kommentar

<< Home