tirsdag, februar 20, 2007

Af hjertet tak...

... som vor dronning ville sige.

Jeg har lyst til at fortælle både venner fra "den virkelige verden", som læser med her, og så selvfølgelig jer i Blogland, hvor fantastiske I har været i den sidste uges tid eller to, hvor livet har været lidt svært for mig, og en tung beslutning skulle træffes, samtidig med at det forventedes, at en dagligdag sku' gå videre imens.

Alle de mails, alle de hilsner og sms'er, alle de telefonopkald og lange msn-samtaler...

Jamen, jeg er overvældet! Al den respekt, varme, hjælpsomhed, støtte og forståelse, I har udvist. Det bør kunne gøre enhver helt blød indvendig. Jeg er i hvert fald meget rørt og taknemmelig. I ved selv, hvem I er.

Jeg plejer helt i tråd med sandheden at sige, at "uden mine venner var jeg intet", og det er bestemt ikke blevet mindre sandt.

Tak!

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Tak for morgensmilet :-)

20 februar, 2007 10:21  
Blogger Lommen sagde...

@Szabo:
Jamen, selv tak da! Du sku' bare ha' set mig i morges - SÅ havde du ikke smilet. :-S Af en eller anden grund fik jeg ikke sovet SÅ meget, før vækkeuret ringede i dag, så jeg var ikke skide oplagt... ;-)

20 februar, 2007 18:11  

Send en kommentar

<< Home