tirsdag, februar 20, 2007

Foretagsom dag

Gad vide, om jeg skal læse noget ud af, at netop i dag, hvor jeg havde besluttet mig for at gå i banken, var min bus så forsinket, at jeg ikke kunne nå det inden lukketid? På grund af... et væltet træ ude ved Huset mellem de to Søer!? Har det stormet da?? Må ha' misset noget...

Gad vide om der er nogen dybere mening i, at jeg tager på uni for at printe 200 sider ud - kun for at opdage, at Kgl. Bibliotek af uransagelige årsager har koblet alle deres printere fra i dag?

Nå, men humøret er altså ret godt alligevel. :-)

Der er blevet nået en del andet, der nu kan streges på to do-listen - og teaterturen på Brormands fribilletter i går var mere end storartet. Kan bestemt godt anbefales at lægge vejen forbi Mungo Park i Allerød og se stykket Den allersidste Dans!! Den trup kan altså noget, måtte jeg nu IGEN konstatere! Både min bror og jeg var meget rørt. Stykket er en vemodig og smuk beretning om alderdom og det at være gammel og se tilbage på et langt liv. Lyder ikke muntert, måske, men det gav en god følelse af fred indvendigt. Og som altid er selve udførelsen ret kreativ på Mungo Park - med omklædning på scenen og utraditionelle enkle virkemidler.

Lommen - nå, videre i teksten og god tirsdag aften derude!