mandag, februar 19, 2007

Samliv og Staden

Okay, okay... Jeg bryder sammen og tilstår:
Med laaang tids forsinkelse har jeg inden for de sidste par uger forstået, what all the fuzz was about, da Sex and the City kørte... Jeg er blevet ret vild med den serie - selv om den jo er en karikatur af virkeligheden, så giver den altså et ofte rammende og samtidig meget underholdende billede af, hvad kvinder - osse - snakker om. Genkendelsen (osse kaldet identifikationen) er stor. Og så er der humor. Elsker den serie! Osse selv om den nu igen har stjålet min nattesøvn fra mig *rødmer*

Hvem ved? Den ku' godt bli' mit første dvd-bokssæt nogensinde...

Lommen - nu som serioman

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Heheh...jeg fik den boks i julegave - og havde aldrig set serien...og jeg blev også hooked. Totalt. Må vist snart se den igen :o)
Elgiganten har den til 485 lige i øjebliket...

19 februar, 2007 10:02  
Blogger Lommen sagde...

@Sille:
Nej, 489. *Rødmer og smiler* Så godt tilbuddet blandt Googles små reklameskilte, da jeg søgte noget på serien...
Aaargh, jeg havde forsvoret, at jeg nogensinde sku' KØBE dvd'er. Hvad pokker skal jeg med dem, når jeg hAR set dem?? Ja, sådan PLEJEDE holdningen at være førhen... *ahem*
Men anyway, tak for info. :-)

19 februar, 2007 13:27  

Send en kommentar

<< Home