lørdag, marts 24, 2007

Halalslagtning i min seng?!

Til trods for at mine inderlår er helt hudløse efter at ha' krydset Københavns midte på en alt for høj cykel (blot for at få byens bedste shawarma)...

Til trods for at den første øl, jeg udså mig i baren alkoholmæssigt var lige så stærk som en flaske vin...

Til trods for at de de to mænd, der var mest interesserede i os i går, var to alt for pæne og ordentlige cand. merc.'er, som slet ikke kunne følge med i vores tempo...

Til trods for at jeg sikkert har været kikset for flere år ved at danse kækt og længe med veninden til jukeboksens hits oppe i baren for øjnene af resten af gæsterne...

Til trods for jeg hjemme hos veninden tidligt på aftenen gik med til at drikke portvinen, der ikke var portvin, men sherry...

Til trods for at nogen tilsyneladende har halalslagtet et lam i min seng her til morgen (på mit NYE, fine lagen)...

Til trods for - eller måske pga disse ting - hører festlighederne i nat absolut til de bedste og sjoveste, jeg har oplevet i det københavnske natteliv. Simpelthen fordi humøret var tårnhøjt og følelsen af "vi kan charmere hele verden" ikke var til at skyde igennem.

Lommen - nu: tømmermandsmad og læsning (!)...

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Godt det ikke var et hestehoved du vågnede med. Og dog, så kunne du have været det foran?
[sig mig...de der brunkager, har de ikke en spøjs bismag?]

24 marts, 2007 16:13  
Anonymous Anonym sagde...

Det lyder som en fantastisk bytur :-).

24 marts, 2007 16:13  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Hehe - men nej, jeg har aldrig prøvet hash...

@Toke:
Jep - det var det osse. Må jo holde mig i træning til næste weekend... *Ahem*

@Maria:
Hvad mener du med "troede"?? ;-)
Hm... Mht den halalslagtning dækker det blot over den menstruation, som jo var på trapperne... :-S

24 marts, 2007 19:24  
Anonymous Anonym sagde...

Det lyder da til at have været en ualmindelig god aften... var den nye nederdel involveret? ;o)

24 marts, 2007 21:59  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Det VAR det osse! :-D Nu er jeg så til gengæld - helt atypisk - fuldstændigt udkørt lidt efter 22 en lørdag aften og snart på vej i seng. De lyver ikke, når de siger, at man bliver ældre med årene... ;-)

24 marts, 2007 22:20  

Send en kommentar

<< Home