torsdag, marts 15, 2007

Blogs, blogs, blogs

Nu forholder det sig jo sådan, at jeg er ved at færdiggøre min uddannelse i dansk og kommunikation på uni (mest i det sidste, for sådan har jeg selv tilrettelagt mit studium :-)), og jeg vil bare sige jer:

Det kan godt anbefales at skrive speciale om blogging - for så er der ingen, der kan ha' noget at udsætte på, at jeg somme tider surfer blogs meeeget længe. Indsamling af empirisk materiale, I ved nok... !-)

Overvejer lidt, om det mon ikke ku' være en løsning for hende her. :-D

Lommen - arbejde forenet med fornøjelse kan næsten kun blive det sidste...

6 Comments:

Blogger Lommen sagde...

@Maria:
Mon ikke hun kan kringle den på en eller anden måde? Plejer hun at kunne. Helt dum er hun jo ikke. ;-) Og det, jeg beskæftiger mig med drejer sig jo osse i en eller anden henseende om at grave, så jeg er faktisk ikke SÅ langt fra arkæologien, som man umiddelbart sku' tro... *tøhø*

(NB! Undskyld vi sådan taler om dig "bag din ryg", Mette !-))

15 marts, 2007 12:47  
Anonymous Anonym sagde...

Uuuuuh blogs og arkæologi hænger skam ganske godt sammen.
Flertallet af det ting vi gør eller beskæftiger os med er jo i princippet forældet i det øjeblik det er ”færdigproduceret” og sådan forholder det sig vel også med blogindlæg!
Så der er masser at grave i for en arkæolog!

Spunky

15 marts, 2007 17:28  
Blogger Lommen sagde...

@Spunky:
Set fra dét udgangspunkt har jeg da virkelig gang i et speciale, som må kunne bruges mange steder...! !-)

15 marts, 2007 17:43  
Anonymous Anonym sagde...

Det handler jo i virkelighed bare om at vinkle emnet så det passer til det resultat man ønsker at opnå!

Om den så går på uni og om den kan forsvares ved en eksamination det må jeg nok lad stå hen i det uvisse!

15 marts, 2007 18:24  
Anonymous Anonym sagde...

Sikke langsom jeg er. Har været så opslugt (!) af arbejde, at jeg slet ikke har set de øh, fine ord.

Lige nu er jeg mundlam, men jeg vender stært tilbage med en skarp og cool kommentar.

18 marts, 2007 03:41  
Anonymous Anonym sagde...

Pas, jeg giver op mht til den smarte og catchy kommentar:-)

20 marts, 2007 09:23  

Send en kommentar

<< Home