onsdag, februar 07, 2007

Sidste sommer blev jeg drillet...

- vi skal ikke komme ind på af hvem *tsk* - med, at min søde, lille blog her ikke havde noget kommentarfeed, og jeg måtte nok hellere se at komme over på WordPress og Fa'en og hans luftmadraspumpe...
Og sandt at sige, det var og er da osse dødirriterende. Nu har jeg så gjort mig den ulejlighed at skifte til den nye version af Blogger (fordi man tilsyneladende for nyligt har indset, at man nok ikke holder på kunderne i butikken, hvis ikke man som alle andre udbydere giver brugerne mulighed for at abonnere på ikke bare hinandens poster, men osse kommentarerne).

MEN:
Jeg kan stadig ikke finde mit kommentarfeed. Så hvis nogen har erfaringer med Det ny Blogger og feeds (eller bare liiige ved, hvordan sådan en kage skal skæres), så send mig en kagekniv... eller...

Lommen - mere maskimekanisk end egentlig teknisk

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hmm. Jeg kan da ikke have det liggende på mig at jeg har drillet sådan, så jeg iler forsøgsvis til hjælp.

Inde på deres hjemmeside fandt jeg dette:
http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=42662&query=feed&topic=&type=f

Ved ikke om det hjælper, men det er da et forsøg og en kransekage værd.

Kiss Kiss

09 februar, 2007 11:12  
Anonymous Anonym sagde...

Lidt yderligere gravende og jeg fandt dette:
http://baglommen.blogspot.com/feeds/comments/full

09 februar, 2007 11:15  

Send en kommentar

<< Home