torsdag, februar 08, 2007

Livskraft?

Ikke fordi jeg synes, at jeg behøver minde mig selv om, hvad livskraft er. Men jeg synes nu alligevel, det gav en god fornemmelse, da jeg forleden brainstormede lidt over emnet...

Latter
Begær
Vilje
Drømme
At sætte sig mål (og at handle hen imod dem)
Et fast greb i røven (egen eller andres...)
Kriller og boblen i maven
Trodse forhindringer - og at tænke på dem som 'udfordringer'
Somme tider at gi' fanden i andres forventninger, at kæmpe for noget
Begejstring, store armbevægelser
Glædestårer
Lettelse
Raseri!
Nydelse
Skabertrang
Peptalk
Humor
Leg (osse med ord)
Høj puls
Beslutsomhed
Håb
"Hvor der er vilje, er der en vej"
Tæt kram
Tro
Smil
"Nu kan det kun gå fremad!"
"Fandeme nej!"
Dans


Synes I, jeg har glemt noget?

Lommen - livskraftig ung dame

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Nej :-)

08 februar, 2007 02:31  
Anonymous Anonym sagde...

Næ, det virker som en ganske komplet liste. Jeg synes til gengæld, at jeg kunne bruge lidt mere af det hele for tiden *skævt smil*.

08 februar, 2007 09:24  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Dit svar ligner til forveksling dem, jeg i perioder får fra Maria. Har I smittet hinanden? *Driller*

@Toke:
Hm... Det lyder ikke helt godt, min ven. Men jeg er dog bange for, at hvis du forsøger at låne af mig, dejser jeg om. Mer elivskraft har jeg trods alt heller ikke for tiden...

@Maria:
Jeg synes nok mest, listen indeholder ting, der er direkte udtryk for livskraft. Musik er vel mere, noget der *bidrager* til livskraft (især når man danser - og dans ER jo med på listen)? Eller osse sku' alle kunstarter så bare med?

08 februar, 2007 17:52  

Send en kommentar

<< Home