lørdag, januar 20, 2007

Andre planer

Middagsaftalen i aften aflyste, så her er jeg nu med en hel lørdag aften for mig selv, og... Jeg nyder det faktisk! Måske var det lige det, jeg trængte til? Føles sådan. Og middagen er bare udskudt til i morgen. Somme tider er det rart, når der helt uventet viser sig en chance for alenetid!

Så... Vasketid bestilt, og nu et langt, dejligt bad og så ned i Quick Fakta og handle (efter alle andre - skønt, ingen andre kunder at blive irriteret på...). Og så står den vist på et par lækkerbiskener og et godt glas vin til mig selv i aften, mens vaskemaskine og tørretumbler snurrer.

God lørdag aften derude - dét får jeg i hvert fald! :-)

Lommen - lørdagsfred

1 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Lyder godt - nyd det! :-) Jeg skulle også have haft en stille aften, men så ringede en af mine venner og inviterede sig selv på middag. Det skal nok blive hyggeligt.

20 januar, 2007 17:42  

Send en kommentar

<< Home