fredag, januar 05, 2007

Ret

Scenen er Irmas kassekø her til aften:

Irriterende, storsnakkende mandlig kunde (til fyren i kassen):
" Ja, og så havde jeg jo spillet for 300, mand, og [blah... blah... blah...] og så vinder man 60 kr., ikke?"

Kassefyren (med træt mine): "Jo..."

Mandlig kunde: "Ja, og så er det sgu ikke rigtigt det værd, vel? [Blah... blah... blah] Synes du vel?"

Kassefyren: "Nej, det kan jeg godt se..."

Jeg (da irriterende kunde er ude af butikken): "Det er noget, man lærer ret hurtigt - det dér med bare at gi' irriterende kunder ret, ikke?"

Kassefyren (uden at fortrække en mine): "Jo, det er det...".

Lommen - så kan jeg lære ikke at konstruere fælder, som jeg selv falder i. *Suk*

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

:D og der er ikke noget man kan sige for at redde sig ud af den slags. "Just stop digging" er eneste løsning...

07 januar, 2007 03:08  
Anonymous Anonym sagde...

Ja det sker at man graver egen grav. Kan huske for nogle år siden, da jeg spurgte fyr, om det egentlig ikke var et problem, jeg flyttede til udlandet med mit studie. Havde håbet han sagde nej. Men det tog han som en indgang til at slå op med mig i næste sætning :-(

07 januar, 2007 09:53  
Anonymous Anonym sagde...

Nb. Kan godt forstå din kærlighed til Amarone og Rasmus Nøhr!

07 januar, 2007 09:54  
Blogger Lommen sagde...

@Anetq:
Synes nu heller ikke, det er SÅ tit, jeg havner i de dér situationer. Men det sker nu og da... Hvad pokker? Jeg gik storsmilende ud af butikken. Er ikke engang HELT sikker på, fyren i kassen ku' se, hvori komikken bestod. Men jeg fik mig selv et godt grin!

@Space:
Velkommen til! Hyggeligt at se dig på disse kanter. :-)
En indgang til at slå op, ligefrem?? HOLD da op! *Gisp* Lyder rigtigt underligt, hvis han kunne gøre det, så snart han fik det at vide. Men osse hvis han havde kendt til rejseplanerne nogen tid og så "ofr resten" liiige kom i tanke om, at han hellere måtte slå op, da du sagde det...

Hm... De her situationer minder egentlig lidt om dem, hvor folk siger noget utroligt selvkritisk, fordi de håber, at nogen i forsamlingen vil modsige dem. Det sker så ikke, og så står de dér med de selvkritiske ord ned ad nakken... Åh, det kan gøre mig så pinligt berørt! :-S

07 januar, 2007 17:01  
Blogger Unknown sagde...

www.haderkunder.dk :-)

08 januar, 2007 12:31  

Send en kommentar

<< Home