torsdag, december 21, 2006

På vej hjem i Moderlommen...

Så er jeg ved at pakke. Turen går lige straks til den mødrene (og fædrene) lomme, og dér findes ikke internet. Så med mindre jeg tudser forbi et sted, hvor der er mulighed for at blogge og tjekke mail og alt det dér civiliserede (?) noget, er jeg ikke at finde her på pinden før mellem jul og nytår (hvor jeg fortsat læser til eksamen :-S)

Ka' I nu ha' en dejlig jul og passe godt på jer selv og hinanden!

Lommen - nå, vi ska' jo til det...

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Rigtig god jul til dig også :o)

21 december, 2006 17:37  
Blogger Lizelotte sagde...

GOD JUL OG GODT NYTÅR ... når engang du ser det, Pernille...

21 december, 2006 21:46  
Anonymous Anonym sagde...

I Lige måde!!!
En fantastisk jul til dig!

22 december, 2006 13:27  
Anonymous Anonym sagde...

Også god jul herfra.

23 december, 2006 16:26  
Anonymous Anonym sagde...

Rigtig dejlig jul til dig...øv at der skal læsning til også... Men der jo ingen vej uden om...:o)
Håber du får nogle dejlige afslappede dage, så du er helt frisk til at gå i kødet på ....hvad det nu er endt med...hmm skal da vist lige ha smidt en mail efter dig og høre :-)

24 december, 2006 01:26  
Anonymous Anonym sagde...

Mange tak nussen og i meget lige måde.

24 december, 2006 12:12  
Blogger Lommen sagde...

Tak for jeres søde julehilsner! :-) De lunede alle sammen - bestemt osse selv om jeg først så dem her efter jul!

Har faktisk savnet Blogland/jer i løbet af de sidste dage som net-løs. Og lad os SÅ få noget andet end julemad og hyggenyggestemning! :-) Lad os få januardepressioner og overtræk på kontoen og sjap og kulde, så der rigtigt er noget at brokke sig over og blogge om og kommentere...

Fik jeg nævnt, jeg havde savnet Blogland...? !-)
Spøg til side: Godt at være tilbage. :-)

27 december, 2006 04:24  

Send en kommentar

<< Home