tirsdag, december 19, 2006

"Mangler du en kæreste eller bare en date?

- Så kontakt Lommen..."

HOLD da kæft, mand! Ved ikke lige, hvad der sker for mig for tiden, men jeg sætter folk op med hinanden, som om jeg var betalt for det! Altså, hvis alt med specialet og uddannelsen glipper, kan jeg måske åbne mit eget ægteskabsbureau (ja, jeg kan altså ikke særligt godt lide ordet "dating", så eh...)
Hvem er det lige, jeg tror, jeg er?! Sådan at regne med, at jeg kan forudse, hvor der vil være en kemi... Ikke desto mindre kaster jeg mig frygtløst ud i at (forsøge at) splejse folk sammen.

Altså denne her kører vist bare helt sit eget løb nu... *gnækker*

Og nu har jeg så lige vist min gode singleveninde (som for nyligt proklamerede, at hun var "SÅ kæresteklar") et foto af kærestens bedste ven (som osse i dén grad er på udkig). Jeg har mødt ham én gang! *Gisp*
Var sikker på, min veninde ville finde hans rødhårede smart ass-look en smule frækt (ja, visse thyboer kører "københavnerstilen"... !-)).* Og ganske rigtigt - eller måske ikke helt - for... Hun syntes, han var "en rigtigt flot fyr". Og er man fremme i stiletten, eller er man ikke? Det er man da! Så nu har jeg lige hamret en sms til ham nordvestjydens ven sammen: Om han ikke liiiige har lyst til at (undskyld mig ordvalget) snuse lidt til min veninde?

Han er til de dér flotte kvinder med gang i, tror jeg. Ikke små, søde piger, der kan puttenutte og snakke ham efter munden (men heller ikke kloge, maskingevær-jappende kvinder). De lidt fjollede og ukrukkede med deres helt egen stil... Jeg tror, hun kunne slå ham helt ud. På den gode måde - med sin store latter, ditto brune øjne, sine lange ben og sin vilde energi.

...Jamen, når jeg har det godt, skal alle andre osse! :-)

Lommen - de julegaver,
jeg giver, er gratis...

*) Gælder dog ikke min helt egen thybo... Heldigvis :-)

10 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

*griner* We've created a monster
:-o

19 december, 2006 06:40  
Anonymous Anonym sagde...

Så vidt jeg ved er der ingen der klager (endnu ;-)

19 december, 2006 09:32  
Blogger Lizelotte sagde...

Haha Pernille ... det er sådan noget man GØR når man nu SELV har det så godt med tosomheden...

19 december, 2006 12:11  
Anonymous Anonym sagde...

Ja, jeg er rigtig glad for at vi fik fastslået at "københavnerstilen" er "rødhårede smart ass-look og en smule frækt" og at den stil kører jeg i hvert fald ikke :D

19 december, 2006 12:47  
Blogger Lommen sagde...

@Lucy:
Tror du? Hvor tit skal det fodres? Og med hvad?

@Toke:
Næh... Heller ikke så vidt JEG ved. :-)

@Lizelotte:
Som sædvanligt langdistance-gennemskuet fra MIdtjylland... !-)

@Simon:
Nja... Du ER altså nok lidt "halvkøbenhavnsk" - men nej, du er ikke SÅ rødhåret........ :-)

19 december, 2006 13:41  
Anonymous Anonym sagde...

Monstret skal naturligvis fodres så ofte som muligt, og det skal vel fodres med flere ofr... øh splejsninger?

Og for nu at fortsætte...

It iiisssss ALIVE!

19 december, 2006 14:11  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg skulle så meget have vist det her, før jeg forelskede mig i de sko!

Jeg kunne have fået en forelskelse gratis...

Er det for tidligt at have en affære?

19 december, 2006 22:36  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Nej, jeg tror godt, du fortsat kan være glad for dine sko - jeg begydner jo nok at tage penge for det her hen ad vejen. Du ved, første gang er det gratis... !-)

20 december, 2006 03:57  
Anonymous Anonym sagde...

Hihi-hi... Pernille, nu som kærligheds-pusher...hvis du gerne vil prøve, så kan du få det gratis... men når du først er blevet hooked, så koster det :oD

20 december, 2006 09:33  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Præcis! Hm... Glad for du kalder mig kærlighedspusher frem for sexpusher. :-) Tager jeg afgjort som en kompliment!
"Hvad så, Alice? Får du fikset noget "rød sko" for tiden?"
Minder da lidt om "rød libanon", og hvad de nu ellers kalder det. Gør det ikke? :-)

20 december, 2006 14:12  

Send en kommentar

<< Home