onsdag, december 20, 2006

À pro pos privatliv på blogs...

... så har min specialevejleder så minsandten lige sendt mig en mail, fordi jeg kom til at nævne for hende, at jeg med nogle af jer bloggere har metadiskuteret, hvordan og hvorfor vi blogger.

Hun spørger, om hun "ikke må være med på en kigger"!! (Men har dog pli nok til osse at tilføje, at hvis jeg finder det "upassende", skal jeg bare glemme, hun spurgte).

Ser for mig, hvordan jeg ville ha' det, hvis min vejleder vidste alt det om mig, der står på min blog. Og jeg kan ellers virkelig godt (som i "virkelig godt på den meget personlige måde") lide hende. Dér var så lige en grænse mere, der blev bevidstgjort i forhold til blogging...

Lommen - ordet er 'upassende'!*

*) Og Simon og Toke, I lader være med at kommentere på dén tag line...! ;-)

4 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Hvad sagde du til hende, Pernille?? Jeg er nysgerrig...

20 december, 2006 17:42  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Jamen, jeg nævnte bare nogle overordnede emner, som var kommet op i (meta)diskussionen om blogging:
1) opdelingen mellem 'intimt' og 'privat'
2) de sociale relationer, man knytter i Blogland samt
3) de forskellige normer, der
eksisterer i Blogland.
Jeg kan godt forstå, at kommunikationsmennesket i hende blev nysgerrigt. Men hun må vente, indtil jeg evt. får skrevet noget om emnet. :-)

20 december, 2006 19:35  
Blogger Lizelotte sagde...

Jeg tænkte egentlig på, om du gav hende lov til at kikke med på din blog?

21 december, 2006 12:32  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Nå, sådan! :-) Troede, det fremgik af min tag line "ordet er 'upassende'", at dét gjorde jeg BESTEMT ikke. :-)

21 december, 2006 15:56  

Send en kommentar

<< Home