lørdag, november 04, 2006

Jeg vil ikke hånes...

... for mine valg og beslutninger og de hårde erkendelser, der måtte følge. Jeg vil ikke høre på "hvad sagde jeg, Pernille?! Lær det nu [læs: Så gør dog ligesom jeg]."
Jeg orker simpelthen ikke alt jeres bedrevidende, "livserfarne"... vrøvl. Det er jeres eget hidtidige liv, I er kloge på - ikke mit, fremtidige. Og det er jer, som er tåbelige, når I tror, I altid er så kloge.

Kort sagt: Fat det - jeg kan godt (som i "meget godt") lide Nettos doughnuts!! Og nej, jeg gider ikke høre mere for det. Skal vi sige, jeg slår på tråden/inboxen/dit hoved, hvis jeg pludselig skulle få trang til at prøve noget andet, ikke?

Godt så!
Lommen - nu som selvbevidst beslutningstager

2 Comments:

Blogger Blomkvist sagde...

GODT FOR DIG :-D
Skønt når man endelig "tør" stå ved sine egne valg ...

05 november, 2006 19:44  
Blogger Lommen sagde...

@Buster: Haha - ja, somme tider er det virkelig en overvindelse. Men omverdens snæversyn kan i dén grad provokere, og så må man jo op på barrikaden... !-)

08 november, 2006 00:40  

Send en kommentar

<< Home