torsdag, august 24, 2006

Kan man...

... holde énmands(kvindes!)fest foran computeren uden stemnings-boost fra andet end en kop superlækker kop hjemmelavet caffé latte og en uforlignelig liveoptagelse af funk-GUDEN Maceo Parker med gigantisk orkester...?

Kan man sidde og føle sig nærmest Steffen Brandt-lykkelig, selv om man har tusind ting at nå og alt for lidt tid og pletsover indtil det uanstændige, fordi nattesøvnen for en periode har afskaffet sig selv?

Svaret er, kan jeg afsløre: Ja, helt sikkert!!

*Ding, ding, ding*

Lommen - nu videre til næste runde...

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Jamen self. kan man det! Og hvis nogen om muligt kan bedre end andre, så er det da dig :)

Og jeg som troede det var "Ding ding ding"

Lommen - nu efter isbil? :)

26 august, 2006 12:13  
Blogger Lommen sagde...

@Simon: Ellers tak. Har al den is, jeg skal bruge. I maven...

26 august, 2006 12:29  
Anonymous Anonym sagde...

Kan du så ikke lige dele lidt? Synes jeg føler jeg mangler en smule? :) Og alle vil jo gerne have is. På enten den ene eller den anden måde :P

26 august, 2006 12:33  
Blogger Lommen sagde...

Snildt! På dage som i dag føler jeg vist egentlig, jeg kan klare det meste (OG der er tilmed plads til, at folk omkring mig piver; de kan trygt læne sig op ad mig)...

;-D

26 august, 2006 12:35  
Anonymous Anonym sagde...

Hehe, jamen da er da ikke meget andet jeg hellere vil i dag, end at læne mig op ad dig :)

26 august, 2006 12:48  
Blogger Lommen sagde...

Du kender da godt det gamle ord om, at hvad der kommer let, går let, ikke?

Ciao...! !-)

26 august, 2006 12:55  
Anonymous Anonym sagde...

Øv. Men sjovt så længe det varede! :)

26 august, 2006 13:29  

Send en kommentar

<< Home