lørdag, august 26, 2006

DEMENTI - Lommen erkender: Jeg tog fejl

Trods alt sjældent, at man i løbet af ganske få timer en lørdag eftermiddag ved sin computer indser, at man i årevis har taget fejl. Men verden har tilsyneladende valgt at tage mig på (nej! ikke røven...) sengen i dag og sørget for - ja, lige netop - at tvære det ud i fjæset på mig. På en ganske fornøjelig måde, tilmed. Sagen er...

Det dér med good guys og bad guys, ikke...?

Glem hvad jeg skrev. Glem mine opdelinger (osse selv om de bare var et forsøg på at få mine pointer til at fremstå klart). Good guys har så sandelig deres portion drive, er jeg blevet gjort opmærksom på. Måske økonomiserer de bare med det, ind til rette tidspunkt er nået?

...

*Ser ud ad vinduet*

Gad vide, om Vorherre prøver at fortælle mig et eller andet med det skybrud, Han har gang i lige nu...?

Lommen - leder nu efter sine briller

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Sikkert meget der foregår bag forhænget? :)

Og nu havde jeg ellers gået og tænkt på noget at sige angående emnet...

26 august, 2006 17:19  
Blogger Lommen sagde...

@Simon: Dejligt at høre, du tænker over mine indlæg, Simon (selv om du jo osse må gemme noget hjerneplads til den liste, du ska' lave i morgen *hint, hint*)... !-)
Ja, jeg kan heller ikke helt håndtere det nye verdensbillede, så jeg tror minsandten, jeg går i dækning hos mine forældre. For som enhver jo ved, så bliver verden hos éns forældre ved at være, som den altid har været. Håber jeg da... !-)

26 august, 2006 17:22  
Anonymous Anonym sagde...

@Lommen, listen ligger såmænd allerede som en draft. Nu skal jeg bare finde ud af jeg har det hele med...

Men jeg er da ret spændt på hvilen driven good guy, der fik dig overbevist om noget andet? Eller det bliver måske bag forhænget? :)

26 august, 2006 17:31  

Send en kommentar

<< Home