tirsdag, februar 21, 2006

Lommen på vej i... Lommen

Gad vide, hvor mange gange jeg skal erfare, at det dræner hele systemet at være vågen i tredive timer i træk, før jeg forstår det og lever efter det...? Well. Lyder måske skørt, men for mig er det at springe en nats søvn over faktisk somme tider den absolut eneste løsning til at komme tilbage i en normal døgnrytme. Ellers kan det snildt ende med, jeg går i seng mellem kl. 07 og kl. 09 (nej, ikke 19 og 21...) Og det holder jo absolut ingen steder!! Gør mig tværtimod enormt frustreret og nedtrykt. Nå, men sådan er det for os søvnløse... Nu er jeg til GENgæld udkørt! Yeepee, ser frem til at være vågen samtidig med andre mennesker i morgen og spise det dér morgenmad. På den normale måde. Var allerede helt vildt fedt i dag - trods træthed.

Zzzzz
Lommen - nu med (normal) døgnrytme...

4 Comments:

Blogger WhiteMofo sagde...

Kender det alt for godt. Springer med jævne mellemrum også en nattesøvn over i forsøget på at få en normal døgnrytme.

Er endnu ikke lykkedes!

22 februar, 2006 13:35  
Anonymous Anonym sagde...

Jamen hvorfor? Det er da så godt at sove. Hvad har du lavet lommen?

24 februar, 2006 01:09  
Blogger Lommen sagde...

@Leto: Du har helt ret. Det er d e j l i g t at sove. Jeg vil bare helst gøre det på nogenlunde samme tidspunkt som alle andre. Og så er dagslys nu osse sådan en rar ting, du ved...

24 februar, 2006 09:05  
Blogger Lommen sagde...

@Liguster: Hm... Lider osse under søvnløse nætter (endda ret tit, desværre). Så er det så, at jeg engang imellem vælger at tage mig selv i kraven og lade være med at sove hele dagen væk af den grund, men i stedet "køre igennem" i håbet om så at sove godt næste nat og på den måde ryge tilbage i en mere sund rytme. Dvs. én hvor jeg står op ca. kl. 08 efter en 6-7-8 timers søvn. Jeg tror nærmest, jeg er født med en slags indbygget ur, der er indstillet efter livet på en planet, hvor døgnet varer tredive timer. Det er RET belastende, for det gør, at jeg holder mig vågen noget længere end de fleste og til gengæld er træt på nogle helt forkerte tidspunkter.

24 februar, 2006 17:28  

Send en kommentar

<< Home