onsdag, februar 15, 2006

Lommen - nu med tristesse

I dag er én af de dage, hvor jeg har brug for at minde mig selv om, at foråret er nær, og at jeg sandsynligvis bliver i godt humør igen på et eller andet tidspunkt... Endnu en "note til mig selv", som det hedder visse steder i Blogland: Tristhed fremmer eftertænksomhed, og eftertænksomhed fremmer de gode løsninger på de store problemer. Men indrømmet, lige nu er der lidt surt hernede i lommen. *Suk* Måske hjælper det her "vinteren er snart slut"-foto?

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

hjalp billedet?
Jeg prøver versionen med gt og fødder i sofaen..

15 februar, 2006 21:08  
Blogger Lommen sagde...

Ærligt talt skal der nok en del mere end et billede til, men jo - jeg er i dag begyndt at gøre lidt af det, der skal til for at finde en løsning. Og jeg fortsætter i morgen. Ikke flere udskydelser af ubehagelige ting. Ikke mere flugt. Nu må jeg tage hånd om mig selv og finde ud af, at det er mig selv og ikke alle mulige andre, der har brug for min omsorg. Og at jeg har FORTJENT den omsorg... Tak fordi du spurgte. :-)

15 februar, 2006 23:25  

Send en kommentar

<< Home